Agen Detoksifikasi Terbaik - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 19 January 2015

Agen Detoksifikasi Terbaik

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

APA ITU DETOKSIFIKASI?


Pernah dengar tak detoksifikasi? Apa ye detoksifikasi tuh ek? Kuih kah? Kereta kah? Atau Beg kah? Hihi. Semua bukan tau.


Maksud Detoks


Detoks adalah proses membersihkan usus dari segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detoks sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplemen supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.



Alfalfa Complex

Agen detoks terbaik yang Cie ambil sekarang nih dah tentu ALFALFA COMPLEX. Banyak sangat kebaikan Alfalfa Complex nih sebenarnya selain dari agen detoks. Ia membantu mencuci hati, darah dan usus. Alfalfa nih adalah makanan yg sangat berakali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari dalam badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit serta otot.


Herb-Lax

Selain dari tuh HERB-LAX pun sangat membantu dalam proses detoksifikasi. Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.

Agen detoks nih memang sangat membantu untuk proses kuruskan badan. Bila kita makan agen detoksifikasi nih dapat mencuci segala lemak degil dari melekat kat dalam badan. Detoks la segera sebelum ianya terus menjadi tepu didalam badan.


Mencari suplemen utk kesihatan?

Sila ke FACEBOOK kami-> Roziah Muhammad Nor


Follow blog kami-> syafiyahluv.com

Instagram-> tips_kurus_cantik_dan_sihat

Emelkan ke-> syafiyahvitashoppe@yahoo.com

Handphone: 0129755310

2 comments: