Promosi Shaklee Oktober 2021 - BLOG ROZIAH @ CIE

Saturday 2 October 2021

Promosi Shaklee Oktober 2021

 PROMOSI SHAKLEE | OKTOBER 2021

Promosi Shaklee Oktober 2021

Alhamdulillah September dah melabuhkan tirainya dengan promosi yang sangat best. Kini Oktober menjelma dengan Promosi Shaklee Oktober 2021 yang sangat best khas untuk kecantikan dan tingkatkan sistem imun anak-anak.

PROMO YOUTH SHAKLEE OKTOBER 2021

PROMO YOUTH SHAKLEE OKTOBER 2021

Memang tersangat la best promo Shaklee bulan ni siap dapat FREE Moisturizer SPF 50 dengan setiap pembelian Youth Cleanser dan Youth Toner.

  • RETAIL PRICE: RM393.75
  • PROMO PRICE: RM315.00 (ADD ON VITAMIN C RM78 UNTUK DAPATKAN FREE MEMBERSHIP) = RM393
  • FREE POSTAGE

Luminous Gel Oil Cleanser

3 dalam 1, tidak mengandungi sabun, pH seimbang. Pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya. Bahan-bahan utama: Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang menghaluskan.

Perfecting Skin Toner

Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri. Bahan-bahan utama: Vital Repair+, Muscadine Grape Extract, Ekstrak Alga Hijau yang meremajakan.



Perlindungan untuk kulit anda adalah lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan nutrien botani melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan penampilan kulit anda secara menyeluruh. Bahan-bahan utama: SPF 50, Vital Repair+ Complex, Muscadine Grape Extract.

PROMO HERO KIDDO SHAKLEE OKTOBER 2021

PROMO HERO KIDDO SHAKLEE OKTOBER 2021

Promo yang paling ditunggu bulan ni produk baru dari Shaklee iaitu Hero Kiddo untuk kanak-kanak. Banyak sangat kelebihan Hero Kiddo ni untuk anak-anak kita.

Hero Kiddo mempunyai kombinasi nutrien yang kaya dengan antioksida yang memberikan rasa enak, rasa ceri semulajadi bentuk beruang getah yang kanak-kanak sukai. Ia dipenuhi dengan Vitamin C dan D, zink dan ekstrak elderberi yang menyokong kesihatan. Menyokong kesihatan sambil menikmati keenakan dan memberi keceriaan.

  • RETAIL PRICE: RM483.75
  • PROMO PRICE: RM387.00
  • FREE MEMBERSHIP
  • FREE POSTAGE
  • FREE SHAKLEEKIDS NON WOVEN BAG (PURPLE)


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH


2 comments: