0
rezeki datang begolek2..ehehehee...ya allah gembire nye hati kite dapat tukar...memang tak d sangke2 cempedak jadi nangka la...
28hb disember 2011 kite attend meeting kat hospital raub...pastu dietitian lipis cik aini tanye kite....'rozi awak dapat tukar ke??'....kite pon jawab la tak dapat la tapi dah buat surat rayuan pengarah lepaskan tanpa pengganti tapi die mintak pengganti segera...call JKNP PT tuh cakap tak lepas kot sebab pengarah nak pengganti jugak....tup2 ade k.lina komen post kite...die cakap pasal kite dapat berite gembire...kite pon dah pelik berite ape pulak kan.....pastu abes jeh meeting teros call k.lina...k.lina cakap kite dapat tuka...macam tak pecaye pon ade jugak....ya allah gembire nye hati....
pastu sms hubby cakap dapat tuka...mule2 suo hubby teka tapi hubby kite tak pandai nak teka2 pulak....haihhhhh....teros jela bagitau dah tak sabar....
tak sabar rase nak balik opis nak tengok surat....
lepas abes meeting kite teros balik jengka....hati memang bebunga riang ria la nak balik...selalu nye gundah gulana jek....

29hb disember 2011....tak sabar nak pegi kije nak tengok surat...memang senyum meleret2 jela arini...hehhheee...tadaaaaaaaaaaaaaa....


mengikut surat ni kite kene lapor diri 3hb januari...tapi pengarah suo kite tangguh sebulan...haihhhh...kite dah tak sabar nak tuka lagi suo tangguh tapi takpelah memandangkan takde pengganti....dapat tukar pon dah besyukur kan..alhamdulillah....

Post a Comment Blogger

 
Top