Friday, 25 January 2013

pantang tengok!!!

Sifat semulajadi seorang ibu aka wanita..memang takkan telepas dari berpantang..kalau dah namenye wanita memang pantang tengok la..hihi..nih bukan nak cite pasal orang lain tapi tentang diri sendiri..

Bukan untuk sendiri tapi untuk gegurl ibu la..ahad baru nih ibu g pasar..pastu ibu tejumpe la baby t-shirt comel sangattttt..bagi ibu la kan..ibu pon rembat la sehelai..tapi ibu tatau nak bagi adik pakai ngan ape..sampai skang belom pakai lagi....



Comel kan kalo adik pakai..ibu tengah pikir nak matching ngan ape..

Pastu tadi time lunch hour ibu tak balik so ibu pon g la terjah kedai jual baby item...tengok2 pastu ibu bekenan ngan ade baju tuh..ape lagi ibu pon rembat lagi..ngam esok nak g jalan bole teros pakai...hihi...


Siap ade spender lagi..haha..kelas kau nak...baju ibu pon takde sekali ngan spender...

Betol la orang kate kalo dah ade anak memang akan lupe utk diri sendiri...fokus pada anak je...lagi2 baby gurl memang macam2 fesyen la..

Esok ibu plan nak bawak adik jalan...dah cadangkan pada babah..in sha allah kalo takde pape halangan...sian adik dah lame tak jalan2...

No comments:

Post a Comment