CADANGAN SET PRODUK UTAMA LELAKI - BLOG ROZIAH @ CIE

Monday 27 May 2013

CADANGAN SET PRODUK UTAMA LELAKI

Zahirkan tanda kasih anda pada mereka dengan anugerah kesihatan SET PRODUK UTAMA LELAKI  iaitu OmegaGuard, Zink & Vita-E. 

Kalau pun bukan daripada si isteri atau si anak, mungkin inilah masanya untuk anda, kaum adam menghadiahkan sesuatu yg berharga pada diri. Hadiahkanlah diri dengan anugerah kesihatan Shaklee yang sentiasa selamat, berkesan & mesra alam. 

Sememangnya usia akan terus meningkat. Tiada siapa yang mampu menyekat. Yang muda pastinya akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun suplemen yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Lebih baik mencegah daripada mengubati. Semoga dengan hadiah kesihatan yang diberikan Shaklee ini dapat membantu 'Wira' kita kekal muda bertenaga menjadi pelindung insan yang disayangi.

Antara kebaikan-kebaikan SET PRODUK UTAMA LELAKI yang perlu kita ketahui ialah:

OmegaGuard
Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega-3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular disamping memelihara tekanan darah & paras trigliserida yang normal selain memelihara kesihatan otak, penglihatan & fungsi sendi.

Vitamin E berfungsi dalam memelihara kesihatan jantung, otot & prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon & sistem imun tubuh.

Zink merupakan mineral yang penting bagi tubuh. Ia merangsang tindakan enzim (penting dalam tindak balas kimia tubuh) selain memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki.

No comments:

Post a Comment