0

As salam
Selamat sejahtera

Cerita awal bulan, hujung bulan baru nak cerita. Terlupa. Huhu.

Amboi kakak bukan main dapat stroller baru. Baby redha ye pakai stroller kakak. Jadi adik memang camtuh. Haha.

Time pantang aritu rasa teringin benau nak makan kenny rogers roasters maka masa turun kl terus la lunaskan keinginan tuh. Nanti kang kalau tak dapat makan meleleh air liur sendiri. Sapa nak jawab? We alls makan kat Alpha Angle Shopping Centre  Wangsa Maju.

Selfie 2 beranak. Kuikuikui

Alololo baby nih orang nak makan dia asyik nak tidur je. Mesti baby cakap 'korang melantak la puas2. Aku nak tidur puas2'. Haha.

Budak kakak nih buat kedai tuh macam rumah dia. Panjat sana sini. Kakak tuh girl ingat sikit.

Hadoi nak jadi kasim selamat pulak.

'Ibu kakak nak makan chicken'

Banyak side dish yg takde. Belasah jela apa yg ada. Mashed potato tak sedap. Best KFC punya lagi. Sos original tak best. Rugi amik. Biasa makan black pepper. Konon takut pedas anak nak makan.

Macaroni cheese nih pun kurang menyengat. Entah apa silapnya. Jenuh duk fikir cheese apa la dorg guna nih ek.

Lepas dah kenyang terus gerak balik. Encik hubby kurang sihat. Niat dihati nak je shopping lagi. Pegi SOGO aritu tak dan rembat banyak.

Post a Comment Blogger

 
Top