Thursday, 14 August 2014

Masker ESP + VITAMIN E

As Salam
Salam Sejahtera

Opocotttt tekejut mak tau. Haih la.

Hihi.

Apa la ibu tepek kat muka tuh kan. Nak kata larva (betul ke eja?) gunung berapi bukan. Nak kata lumpur pun bukan. Dah tuh apa ye.

Hah kalau nak tau ibu tepek masker tuh. Masker yang dibancuh sendiri je. Ibu bancuh energizing soy protein + vitamin E + air. Semua produk shaklee. Air je dari paip. Huhu.

Ibu tepek nih nak bagi jerawat2 yang suka bekampung kat muka ibu akan kecut. Kulit muka pun gebu gebas je lepas cuci kang. Macam kulit baby tau.

Macam2 lagi produk shaklee boleh buat masker. Selain dari untuk makan minum, masker pun boleh. Serbaguna sangat kan. 

Sesiapa yang belum try tuh harus try. Kelak encik suami bertambah sayang nanti. Hihi

Lagi cara buat masker boleh tengok --> MASKER

Selamat Mencuba *~(';')~*

No comments:

Post a Comment