Set Kesuburan Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 8 August 2014

Set Kesuburan Shaklee

As Salam
Salam Sejahtera

Hari nih kena gigih update 4 entry. Target 1 hari 1 entry tapi terbabas so kena qada' balik. Hihi.

Aduhai tak syok betul la screen untuk blog nih jadi kecik tulisan secara tiba-tiba.

Berbalik kepada entry ibu hari nih tentang set kesuburan shaklee. Banyak sangat candangan so bergantung kepada u ols punya budget dan bergantung kepada kesesuaian la. Ada sesetengah tuh masalah period tak stabil. Ada pulak period tak datang. Ada jugak yang lelaki ada masalah sperma. So kesuburan nih memang melibatkan pelbagai faktor.

Berikut merupakan cadangan produk shaklee untuk masalah kesuburan. Ada beberapa produk yang mempunyai fungsi dan kelebihan yang berbeza. Dibawah ini ibu akan terangkan serba sedikit tentang produk cadangan. Anda juga boleh klik pada gambar untuk keterangan lanjut tentang produk.

CoQ Health turut dikaitkan dengan peningkatan jumlah sperma dan membantu kesuburan lelaki.

Kajian pada tahun 1924 mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. Merawat musculus pectoralis fibrois otot dada, sindrom pra haid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk meghalang kematian janin dan keguguran.


Zinc berfungsi untuk penghasilan sperma yang sihat. Zinc dapat membantu meningkatkan paras testosteron & jumlah semen lelaki. Jumlah keperluan harian ialah 11mg.


Memberi kelegaan semasa haid serta meneutralkan asid didalam badan. Bertindak juga sebagai kacip fatimah.


Meningkatkan motiliti sperma, menghalang sperma berbentuk gumpalan.

GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki & wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air & sakit payudara.


Hubungi ibu ye untuk keterangan lanjut.

Roziah Muhammad Nor
0129755310

No comments:

Post a Comment