Kenapa Shaklee Jadi Pilihan? - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 20 October 2014

Kenapa Shaklee Jadi Pilihan?

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

KENAPA SHAKLEE?


Kenapa ye dalam banyak-banyak suplemen Cie pilih suplemen dari Shaklee. Sedangkan berlambak-lambak produk suplemen berada di pasaran. Dah tentu suplemen Shaklee lain dari yang lain kan. Sebab apa lain? Jom kita tengok apa yang uniknya Shaklee.

Sentiasa Selamat

Shaklee telah melaburkan lebih $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk. Lebih 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,00 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan setiap tahun. Shaklee hanya memilih bahan semulajadi paling asli dan paling tulen didalam produk keluaran mereka. Shaklee juga mengembangkan senarai bahan kimia yang berpotensi berbahaya kepada manusia dan mengemaskini senarai bahan-bahan kimia untuk memastikan bahan-bahan kimia tersebut tidak mencemari produk Shaklee, Mereka bekerjasama dengan ahli toksikologi. 
350 Ujian bagi setiap kandungan | 23,000 Ujian Keaslian dan Keselamatan setiap tahun | 100,000 Ujian Kualiti Produk setiap tahun
Ujian yang dijalankan setiap tahun

Sentiasa Berkesan

Shaklee sangat menjamin keberkesanan produk mereka agar kita sentiasa yakin dengan produk Shaklee adalah selamat. Bukti klinikal tersebut boleh didapati dalam 100 laporan saintifik yang diterbitkan oleh Shaklee. Antara salah satu ujian itu adalah Kajian Landmark pada tahun 2007 menunjukkan bahawa sesiapa yang mengambil produk Shaklee lebih sihat berbanding dengan mereka yang mengambil satu sahaja multivitamin atau langsung tak ambil sebarang jenis suplemen.

Sentiasa Mesra Alam

Dr. Shaklee selaku pelopor Shaklee Corporation mengamalkan prinsip Living in Harmony with Nature. Shaklee sentiasa menggembleng usaha mereka untuk mewujudkan dunia yang lebih baik. Shaklee menghasilkan pencuci biorosot yang pertama dan terus berusaha menyediakan produk mampan yang selamat untuk manusia, rumah, dunia. Merupakan juga syarikat pertama di dunia pada tahun 2000 berjaya mengimbangi pelepasan karbon dalam setiap aktiviti bagi menjana impak sifar bersih terhadap alam sekitar.

Mempunyai Status HALAL Yang Diiktiraf

Sijil Halal Shaklee 2014
Islamic Service of America (ISA) telah diiktiraf oleh JAKIM. Maka ianya memang sah digunapakai di negara kita.

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

Produk Shaklee telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia untuk dipasarkan di negara kita. Status tersebut boleh disemak didalam PORTAL BPFK.


Kesimpulannya produk SHAKLEE memang SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM. Mempunyai sijil HALAL yang diiktiraf serta diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. So Cie memang takkan ragu-ragu menggunakan produk Shaklee untuk diri sendiri dan keluarga. Semoga kami mendapat kesihatan yang baik dengan izin Allah.


Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA


2 comments:

  1. produk yang baik pastinya hasil lambat tapi dalam masa sama ia bagus dan memusakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul. Gunalah produk yang betul2 selamat, berkesan, semulajadi :>)

      Delete