Pengedar Shaklee - BLOG ROZIAH @ CIE

Wednesday 1 October 2014

Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee


Saya merupakan seorang anak kepada seorang ayah, seorang adik kepada 2 orang abang & 5 orang kakak, seorang isteri kepada seorang suami, seorang ibu kepada 2 orang cahayamata. Paling ringkas dan tepat saya adalah PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS, PAHANG.

DIRI SAYA DAN KELUARGA SAYA





Nama penuh saya ROZIAH BINTI MUHAMMAD NOR. Nama yang ayahnda saya bagi. Tapi family terdekat dan kawan-kawan panggil CIE. Entahla apa alkisahnya. Kata adik beradik yang lain Cie masa kecik sangat kecik so dorg panggil kecik-kecik tuh yang lepas ke Cie kot.

Dilahirkan pada 19 November tahun 1984. Sebulan je lagi nak masuk 30 tahun dah usia. Tua dah i ols tapi maintain muda remaja ok. Hihi. Nak tau rahsia awet muda moh la makan Shaklee. Muda sebelum usia tau. 

Cie ada 5 orang kakak, 2 orang abang. So semua adik beradik ada 8 orang. Ada seorang ayah. Mak dah meninggal pada 4 Jun 2010. Sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak perempuan yang sangat comel dan bijak. Anak-anak saudara ada dalam 20 lebih. Tak terkira dah ramai sangat. Hihi.

PEKERJAAN / PERNIAGAAN SAYA


Bekerja sebagai Penolong Pegawai Penyediaan Makanan di Hospital Kuala Lipis. Juga menjadi PENGEDAR SHAKLEE DI KUALA LIPIS. So sesiapa berada di sekitar Kuala Lipis nak cash on delivery (COD) produk Shaklee pun boleh. Yang luar Kuala Lipis kalau nak dapatkan produk Shaklee boleh dapatkan dari Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia atau Cie boleh je post kalau nak kan.

Cie ada buat perkhidmatan sewa kanopi jugak kat area sekitar Kuala Lipis. Harga sewa boleh dirundingkan. Kalau berminat boleh hubungi suami Cie (Faiz 0142186246).

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor @ Cie
Facebook: Roziah Muhammad Nor
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram:  syafiyahvitashoppe
0129755310

No comments:

Post a Comment