1
As Salam. Salam Sejahtera.


Dah dapat kunci tapi sayangnya tak duduk nanti. Sewakan je. Sayang tuh memang sayang sebab baru beli dah sewakan je. Tapi keadaan tak mengizinkan nak duduk.
Encik suami tinggal di Putrajaya. Weekend je balik. Tak sanggup la nak tinggal 3 beranak je kat rumah tuh. Lagipun malas nak cari pengasuh lain anak-anak dah seronok duduk dengan makwan dorang.

Kalau ada rezeki nanti boleh beli rumah lain pulak kan. Yang tuh sewakan je. Macam-macam kena settle. Masuk elektrik, air, pasang grill, pasang besi langsir. Ribu riban jugak la habis nanti. Tapi takpe at least dah ada harta sendiri kan.

Bukan main anak dara tuh duk buat inspection. Hihihi. Insyaallah by Disember dah boleh sewakan.

Post a Comment Blogger

  1. wahhh syoknya dah ada rumah sendiri... memng sayang klu kena penyewa yng xpandai jaga...huhuhu

    ReplyDelete

 
Top