Friday, 21 November 2014

Makanan Kegemaran Suamiku

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Sebut pasal makanan kegemaran suami nih kan suami Cie senang je takde makanan kegemaran. Bila tanya suka makan apa pun dia sendiri blur. Hahaha.

Itulah senang apa kita masak semua dia makan. So takde problem la kan. Mudah kerja isteri kan dapat suami camni. Hihi.
Sumber gambar: encik google.com (sekadar hiasan)

Dalam banyak-banyak makanan katanya suka makan bihun goreng, mee goreng. Takdela makanan pelik-pelik. Senang je nak sediakan.

Suami Cie bab makan memang tak cerewet langsung. Ada jugak makanan yang dia tak suka makan macam laksa penang memang dia tak suka makan. Memang tak makan la jawabnya. Laksa sedap pun tak makan. Sedih betul selera dia kan. Hahaha.

Alhamdulillah dapat suami yang tak cerewet langsung bab makan. Sedap ke tak sedap ke tak complaint pun. Hihi. 

2 comments:

  1. tu lah kalau orang lelaki ni mesti tak suka laksa kan.. heran betul hehehe...
    bihun tu nampak sedappp
    http://enyyusnizar.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhla hairan kan padahal sama je macam mee sup semua tuh. Tekak pelik. Hihi. Bihun encik google tuh ;)

      Delete