Omega Guard Shaklee Pilihan Terbaik? - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 3 November 2014

Omega Guard Shaklee Pilihan Terbaik?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Betul ke Omega Guard Shaklee Pilihan Terbaik?



Omega Guard Shaklee

Minyak ikan terbaik di dunia kerana diekstrak dari ikan laut air sejuk diperairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Merupakan minyak ikan paling tulen yang mengandungi spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ia dihasilkan melalui  satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik).

Ibu Menyusu Sesuai ke Ambil Omega Guard Shaklee?

Yes of course sangat sesuai. Ini kerana pengambilan dan tambahan asid lemak omega 3 dalam tempoh penyusuan susu ibu dapat menggalakkan perkembangan otak dan mati bayi. Ia telah dibuktikan secara saintifik bahawa neuron lebih mudah berhubung apabila kandungan omega 3 lebih banyak didalam otak. Tidak ramai kanak-kanak yang diberi susu ibu mempunyai masalah fungsi otak seperti gangguan hiperaktif dan masalah tumpuan atau autisme.

Ibu Hamil Boleh ke Ambil Omega Guard?

Boleh kerana asid lemak omega 3 paling banyak terdapat pada ikan. Ia menyumbang kepada kesihatan otak dan jantung. Tetapi pada minggu ke 32 ibu-ibu hamil digalakkan untuk berhenti mengambil omega kerana fungsi utama omega ialah mencairkan darah. Dikhuatiri akan menyebabkan berlaku ketumpahan darah (bleeding).

Betul ke Boleh Membaiki Penyakit Saluran Darah dan Strok?

DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran salur darah yang lancar. Ia efektif membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah didalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolesterol LDL, mengawal masalah obesiti serta membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

Jika anda masih tercari-cari suplemen minyak ikan terbaik OMEGA GUARD SHAKLEE adalah pilihan yang sangat bijak serta terbaik. Memandangkan bulan ini ada promosi BELI 6 PERCUMA 1 ditambah pula dengan PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP. Bukan itu sahaja malah akan menerima cash back sebanyak RM32.70.

Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment