Promo Berganda Disember 2014 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 1 December 2014

Promo Berganda Disember 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

PROMOSI DISEMBER 2014


Setiap bulan Shaklee akan mengadakan promosi produk. Tidak terkecuali bulan nih. Kebiasaannya 1 produk je promo tapi bulan nih Shaklee bermurah hati berikan 2 promosi produk.

Beli 6 Percuma 1 dan Diskaun 5%

Beli 6 percuma 1 dan diskaun 5% bagi belian Vitamin E dan Sustained Release Vita C. Kan dah kata promosi berganda. Bagi mereka yang pentingkan penjagaan kulit ini lah masa yang sesuai.




Vitamin E

Vitamin E Complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Beli 6 percuma 1 Vitamin E serta percuma keahlian seumur hidup. Bukan tuh je tau dapat pulak bonus yang akan dimasukkan ke akaun bank pada bulan depan. Kalau beli 2 botol pulak dapat diskaun sebanyak 5%. Memang untung berganda.

Fungsi Vitamin E

  • menolong melawan penuaan pra-matang pada kulit.
  • mengurangkan risiko sakit jantung.
  • menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemulihan.
  • anti oksidan, menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas.
  • kesuburan.

Sustained Release Vita C

Merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.

Fungsi Vita C

Sebagai 1 antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot, kulit dan pembuluh darah.

Best kan fungsi 2 produk nih. Lagi-lagi bertambah best bila ada promosi berganda. Jom grab untuk diri sendiri mahupun kaum keluarga.


CONTACT-> whatsapp/wechat/sms 0129755310

FB ACCOUNT-> Roziah Muhammad Nor

INSTAGRAM-> #SYAFIYAHVITASHOPPE

EMEL-> syafiyahvitashoppe@yahoo.com

No comments:

Post a Comment