Tuesday, 10 March 2015

Tips Jimat Masa Mop Lantai

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Tips Jimat Masa Mop Lantai


Bagi ibu bekerjaya selagi boleh nak buat semua benda yang menjimatkan masa kan. Masa tuh sangat penting tau. Kalau tak pandai uruskan masa alamat pincanglah hidup. Hihi.



Cie nak kongsikan 1 tips jimat masa mop lantai. Bagi Cie memang sangat menjimatkan masa dan sangat memudahkan. Bila dah jimat masa mesti mudah kan. Cie memang sentiasa kena jimatkan masa. Mana lagi nak uruskan anak-anak. Nak buat kerja rumah lagi. 

Mop lantai menggunakan air semburan BASIC H tanpa perlu membancuh didalam baldi. Sebelum nih gigih la duk bancuh dalam baldi, celup mop lepas tuh baru boleh mop lantai. Sekarang nih tak perlu lagi dah. Just spray je lepas tuh mop. Sangat mudah sebab cepat kering. So takdela risiko anak-anak yang pijak nanti tergelincir sebab lantai licin kan.


Basic H dan botol spray

Spray je lepas tuh mop


Lantai pun lebih selesa untuk kita pijak. Tidak melekit. Yang paling penting bebas bahan kimia. Tuh yang sangat penting kan. Maklum la si adik tuh merangkak so kalau mop lantai guna detergent yang ada bahan kimia kan merbahaya untuk kulit anak-anak.

Sekarang nih hari-hari perlu mop lantai. Anak-anak sedang membesar nih kan macam-macam eksperimen dibuatnya. Hari-hari mop pun takpe sebab ibu dah jumpa TIPS UNTUK JIMAT MASA MOP LANTAI. So ibu dapat jimat masa, memudahkan kerja ibu dan paling penting selamat untuk anak-anak ibu.


Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Instagram: syafiyahvitashoppe
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

1 comment:

  1. hmmm...betul2 jimat masa tu yg penting bersih kan hihihih

    ReplyDelete