S2U Wellness Workshop Day 2 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 4 May 2015

S2U Wellness Workshop Day 2

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Hari kedua bermula dengan recap aktiviti yang dibuat pada hari pertama. Selepas itu majlis penyampaian sijil dari master masing-masing dan sesi bergambar selepas menerima sijil. Selesai je majlis penyampaian sijil untuk semua peserta bermula lah sesi Mr. Kelmen selaku Vice President of Sales Shaklee Malaysia.


Mama Shaklee ku yang banyak berjasa kepada ku

Bersama moyang, nenek, mama, adik beradik Shaklee ku

Sijil Wellness Workshop


Sesi Mr. Kelmen berlangsung selama lebih kurang 3 jam. Banyak ilmu dan tip yang disampaikan oleh beliau. Mr. Kelmen bukan beragama Islam mahupun orang melayu tapi beliau bercakap didalam bahasa melayu baku dan slide ceramah beliau pun didalam bahasa melayu. Banyak tentang agama Islam yang beliau tau. Kagum dengan beliau.


Talk dari Mr. Kelmen


Selesai je sesi Mr. Kelmen maka berakhir la bengkel untuk hari kedua. Majlis penutup Master Iffah menyampaikan sepatah dua kata-kata semangat buat kami. 

Walaupun bengkel berlangsung dalam masa yang singkat tetapi banyak ilmu yang bermanfaat yang kami perolehi untuk digunakan sepanjang perjalanan menuju puncak yang tertinggi didalam Shaklee iaitu Master Coordinator. Semoga Cie dan seluruh empayar SR Millionaire akan beroleh kejayaan.






Sebelum balik sempat lunch kat Palm Garden Resort. Lunch menu kat situ memang sangat meriah. Insyaallah ada rezeki nanti nak bawak husband dan anak-anak lunch atau dinner kat situ. Hihi.



JJika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Petua Nak Kurus
Instagram: ROZIAH_MUHAMMAD_NOR
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment