Promosi Produk Shaklee Julai 2015 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 3 July 2015

Promosi Produk Shaklee Julai 2015

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Alhamdulillah dalam tak sedar je kita dah melangkah masuk ke bulan tujuh. Lagi lima bulan nak menuju ke tahun baru. Cepat kan masa berlalu. Rasa macam baru je lagi bulan enam. Apabila masuk bulan baru maka promosi Shaklee pun bertukar.

Bagi promosi bulan Julai 2015 Shaklee memilih untuk promosi tiga produk mereka iaitu Vivix, B-Complex dan Vita-lea For Children. Wow best kan. Ketiga-tiga produk nih memang Cie dan anak-anak guna. Vivix dan B-Complex untuk kegunaan Cie manakala untuk anak-anak Cie berikan Vita-lea For Children.

Setiap produk Shaklee mempunyai keistimewaan yang tersendiri. Terbukti dengan kajian klinikal serta landmark study. Shaklee mempunyai barisan para saintis yang hebat. Bukan sebarangan produk tau. Sebab tuh Shaklee sangat diyakini oleh ramai orang.

VIVIX



Vivix nih merupakan tonik ajaib dan minuman anti penuaan terbaik didunia. Mengandungi empat ekstrak utama dan antara salah satu ekstrak tersebut ialah muscadine iaitu sejenis anggur. Banyak masalah dapat diselesaikan dengan vivix. Antaranya seperti penyakit diabetes atau kencing manis, strok, resdung, kanser, gout dan banyak lagi la. Ada juga yang berjaya berhenti merokok selepas mengamalkan vivix. Anda juga akan kelihatan lebih muda 25 tahun. Wow hebat kan. Patut lah orang selalu tanya I belajar mana. Hahaaa. Promosi vivix beli enam botol dan percuma sebotol. Kalau beli dua botol dapat diskaun 5%. Sudah pasti PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP. Untung sangat tau. Tak cukup satu entry nak cerita tentang vivix nih tau.


B-COMPLEX


Bulan nih jugak ada promosi B-Complex beli 3 botol dapat 4 botol. Untung kan free sebotol. B-Complex nih pun salah satu produk Shaklee kegemaran Cie. Mula ambil nih masa dalam pantang kakak dan terus consume sehingga sekarang. Dah hampir 3 tahun. B-Complex nih sangat bagus kerana kandungan Vitamin B Shaklee sangat lengkap dengan 8 vitamin B yang tubuh kita perlukan seperti B1, B2, B3, B5, B6, B7 (biotin), B9 (Asid Folik) dan B12. B-Complex Shaklee juga mempunyai 100% Biotin iaitu Vitamin B7. Biotin nih harganya mahal macam platinum sebab itu kebanyakkan manufacturer mengurangkan kandungan biontin dalam Vitamin B mereka tapi Shaklee sememangnya mempunyai kandungan biotin 100%. Juga mempunyai sistem serapan bioaktif (bioactivated system). Penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting iaitu asid folik. Hebat kan B-Complex Shaklee nih.


VITA-LEA FOR CHILDREN



 Promosi yang masih berlangsung bulan nih Vita-Lea For Children beli 3 botol percuma 1 botol. Cie memang bagi anak-anak makan Vita-Lea For Children nih. Kadang-kadang tak ingat nak bagi anak-anak sendiri ambil dalam petia ais. Adik dengan kakak memang suka sangat makan. Kadang-kadang mintak lagi kalau dah habis. Shaklee telah memperbaharui formula bagi Vita-Lea nih. Terdapat 100% kandungan Vitamin C, VitamIn D dan Vitamin E serta 8 jenis Vitamin B, 100mg kalsium, magnesium dan zinc. Pendek kata sangat sesuai untuk anak-anak yang kurang makan so boleh cover dengan pengambilan suplemen.

Kepada yang berminat nak dapatkan produk promo nih jangan segan silu untuk hubungi Cie ye.



Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Petua Nak Kurus
Instagram: ROZIAH_MUHAMMAD_NOR
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment