Monday, 31 August 2015

Selamat Hari Merdeka 2015

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Selamat menyambut hari kemerdekaan buat semua rakyat Malaysia yang ke 58 tahun. Semoga negara kita terus aman dan damai tanpa sebarang persengketaan. Sehati sejiwa merupakan tema hari kebangsaan pada tahun ini.


gambar ihsan: google

Takde rasa semangat merdeka pun. Taktau la kenapa. Hihi. Tadi bawak anak-anak tengok bunga api je. Duduk dalam kereta je tak turun pun. Ramai jugak orang siap ada konsert bagai. Lepas dah habis je bunga api terus balik, anak-anak pun terus tidur. Anak-anak dapat tengok bunga api pun cukup la. Dorang tak faham lagi erti kemerdekaan. Tunggu dah besar sikit nanti baru dorang faham.

4 comments:

  1. salam kemerdekaan kak. biasa la bila dah makin dewasa ni feel dia kurang sikit. haha. anak2 selalu semangat nak kibar2 bendera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kot. budak2 suka la kan. faktor usia nih :d

      Delete