0
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Selesai sediakan lauk dan sayur anak-anak stok seminggu kat rumah wan. Stok sayur dan buah ibu untuk program detoks seminggu pun dah tersedia dalam fridge. Senang nanti pagi-pagi nak siapkan bekal pergi kerja.




Suplemen untuk detoks set ekonomi (bajet) je i ols ambil untuk program detoks ni. Alfalfa dan Herb-Lax je. Ada yang kata tokey Shaklee boleh la ambil full set untuk detoks. We ols tak mampu. Saya bukan tokey Shaklee. Saya hanya pengedar Shaklee sahaja dan saya akan cuba buktikan ambil set ekonomi pun boleh turunkan berat badan.

Kenapa perlu ambil suplemen juga walaupun dah jaga pemakanan?


Ye perlu sebab diet tanpa set detoks memang lemak tu kurang tapi toksin akan bertambah. Bila stop jaga pemakanan badan naik semula. Sebab badan kita hasilkan semula lemak untuk lindung badan dari toksin.

Kesimpulannya KURUS TANPA DETOKS AKAN MEMBUATKAN BERAT BADAN KITA BERTAMBAH SEMULA SECARA MENDADAK. Huhuhu

Begitulah alkisahnya. So esok saya akan mula program detoks saya. Hihi.

Post a Comment Blogger

 
Top