2
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Hari kedua Program Detoks Bersama Shaklee walaupun agak mencabar tapi ku harungi jua. Terbayang sup tulang. Alahai sedapnya la. Huhu. Kuatkan semangat demi untuk singkirkan toksin jahat.



Hari ni pun sayur dan buah je. Cuma ada telur la sikit untuk malam. Tu pun anak-anak yang makan lebih dari ibu 😂. 

Sarapan: Energizing Soy Protein blend dengan buah kiwi. Fuhhhh memang best dan mengenyangkan.

Snek pagi: salad + mayonis + chesdale. 

Tengahari: kobis bulat + carrot + bunga kobis rebus je. Macam biasa less garam. Add sikit bawang goreng je masa nak makan. Lepas makan telan 5 biji alfalfa.

Petang: buah epal hijau dan buah kiwi.

Malam: salad + mayonis + chesdale + telur dadar hancur. Buah epal hijau. Lepas makan telan alfalfa 5 biji. Sebelum tidur nanti 4 biji herb-lax.

Menu malam macam biasa berebut dengan anak-anak. Boleh pulak berselera makan salad je budak berdua ni.

Selesai dah program detoks hari kedua. Ada 5 hari lagi nak berjuang. 

Berminat nak detoks tapi tak tau cara? Whatsapp sy untuk konsultasi. 012.975.5310.

Post a Comment Blogger

  1. Oh! no.
    Sekali sekali mesti nak makan nasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 hari pertama je kena makan sayur dan buah. Hari ke 6 dah boleh makan nasi dalam kuantiti yang sikit.

      Delete

 
Top