Monday, 2 January 2017

Selamat Tahun Baru 2017

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Sekejap je masa berlalu dah masuk tahun baru 2017. Pantas sungguh masa berlalu sekarang ni. Pelbagai perkara suka dan duka sepanjang 2016 dah pun berlalu.

Selamat tahun baru 2017


Setiap orang mesti ada azam setiap kali tahun baru kan. Selalu perasan setiap kali tahun baru ramai yang berazam nak turunkan berat badan. Tapi kan dah habis 1 tahun tapi berat masih tak turun. Azam tak tercapai. Hihi.

Jika kita berazam sepatutnya kita berusaha untuk capai azam kita tu. Bukan setakat cakap atau tulis je. Mesti disertakan dengan usaha sekali baru lah berhasil.

Hubungi saya melalui whatsapp jika anda salah seorang yang berazam nak turunkan berat badan. 012.975.5310. Saya akan bantu anda untuk capai azam anda itu.

1 comment: