Shaklee Baby Set - BLOG ROZIAH @ CIE

Tuesday 28 November 2017

Shaklee Baby Set

SHAKLEE BABY SET


Shaklee Baby Set Is Available For Sale Now!



Yang ditunggu-tunggu telah muncul pada 20 November 2017 yang lepas. Cie agak busy tu yang entry ni mereput kat draft. Hahaha.

Ibu-ibu yang mempunyai anak yang ada masalah kulit kering, eczema atau kulit agak sensitif sangat digalakkan untuk ambil set ni.

KEISTIMEWAAN SHAKLEE BABY PRODUCT :

✅ Pediatrician tested
✅ Clinically tested
✅ Hypoallergenic 
✅ pH balance
✅ Certified organic ingredients 
✅ Contains natural and organic ingredients 

FORMULATED WITHOUT :

❌ TANPA PARABEN
❌ TANPA 1,4-DIOXAN
❌ TANPA NATRIUM LAURIL SULFAT (SLS)
❌ TANPA WARNA TIRUAN ATAU WANGIAN
❌ TANPA PHTHALATES
❌ TANPA BISPHENOL-A (BPA)
❌ TANPA FORMALDEHID (formaldehyde)

Shakleebaby™ memahami keperluan bayi anda dan hanya menggunakan bahan-bahan yang SELAMAT, LEMBUT dan ORGANIK untuk menghasilkan produk penjagaan kulit terbaik untuk si manja anda.

Gentle Wash




Menjadikan masa mandi selamat dan menyeronokkan. Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik, mandian yang lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit. Ianya tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti, sememangnya sesuai untuk mandian yang penuh dengan kasih sayang bagi kulit yang lebih lembut.

Soothing Lotion



Lembut secara semulajadi untuk kulit sensitif.Kekalkan pipi gebu si manja dan kelembapan jari-jemarinya dengan losyen yang lembut ini. Ianya mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik.

Massage Oil


Campuran organik yang menenangkan. Minyak urut yang sangat lembut ini sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa ataupun untuk digunakan sebagai pelembap selepas mandian. Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, ia memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang.

Boleh whatsapp Cie untuk details ya. Klik link dibawah akan terus direct ke whatsapp Cie.


No comments:

Post a Comment