Set Bersalin Shaklee - BLOG ROZIAH @ CIE

Saturday 28 July 2018

Set Bersalin Shaklee

SET BERSALIN SHAKLEE | SET PANTANG SHAKLEE

set bersalin shaklee

Set Bersalin atau Set Pantang adalah set yang sama cuma nama je berbeza. Set Bersalin ini sangat diperlukan oleh ibu-ibu selepas melahirkan dan menyusukan bayi untuk mendapat nutrisi yang lengkap.

Set ini membekalkan nutrien penting untuk menyokong proses pemulihan ibu selepas melahirkan, membantu ibu mendapatkan kembali bentuk badan, menambah tenaga dan menyokong kesihatan ibu-ibu disamping memberi bayi nutrisi yang mereka perlukan untuk membesar secara kuat dan sihat.

Vitamin C 

Vitamin C semulajadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita. Disamping itu ianya juga membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka.

Omega Guard

Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak bayi. Juga membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu.

Vita-Lea

Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan optimum.

B-Complex

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel.

Energizing Soy Protein

Membantu mempercepatkan pengeluaran susu. Ianya juga membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka. Ianya juga dapat memberi rasa kenyang berpanjangan kepada ibu dan sekaligus dapat menurunkan berat badan.

Alfalfa

Kaya dengan nutrien dan mineral untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan ibu-ibu yang menyusukan anak.

Ostematrix

Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembina tulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

Kalau korang berminat nak try Set Bersalin Shaklee ni boleh contact Cie ye. Klik je gambar dibawah dan akan terus direct ke whatsapp Cie.




No comments:

Post a Comment