10 Kelebihan ESP Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 22 September 2018

10 Kelebihan ESP Shaklee

10 Kelebihan ESP Shaklee Yang Anda Perlu Tahu



ENERGIZING SOY PROTEIN atau lebih dikenali sebagai ESP memang sangat disukai ramai. Sebab ianya mempunyai 1001 khasiat dan kelebihan yang tidak boleh disangkal lagi. Cie nak kongsikan 10 KELEBIHAN ESP SHAKLEE YANG WAJIB ANDA TAU.




1. ESP dapat membantu mereka yang mempunyai masalah gastrik sebab ESP ni memberi rasa kenyang berpanjangan. Serius memang sangat kenyang lagi-lagi kalau minum waktu breakfast, kekadang dah sampai masa lunch pun belum ada rasa lapar.


2. ESP juga membantu mencerahkan kulit jika diminum secara konsisten.


3. Dengan minum ESP, dapat membuatkan kulit kita akan lebih halus, gebu dan licin.


4. ESP Shaklee membantu menurunkan berat badan dan mengekalkannya. Jika diminum ketika sarapan ianya akan kenyang dengan lebih lama. Membuatkan kita akan lupakan sarapan berat yang mempunyai kandungan kalori yang tinggi.


5. ESP Shaklee sangat bagus untuk kecantikan kulit. Ianya memudarkan parut jerawat dan jeragat.


6. Mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon.


7. Membekalkan tenaga berpanjangan dan berkekalan sepanjang hari dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.

8. Protein soya ESP membantu mengurangkan kolesterol.


9. Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan GMO (non-gmo) berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.

10. ESP Shaklee juga menggalakkan penghasilan susu badan dan membantu mempercepatkan pengeluaran susu.


Cie minum ESP sejak tahun 2012 masa pantangkan anak pertama. Banyak kelebihan yang Cie dapat antaranya ialah ESP ni sangat membantu proses Cie menyusukan anak. Susu badan memang melimpah ruah. Sepanjang tempoh pantang Cie boleh buat stok susu penuh deep freezer untuk kegunaan semasa bekerja. Alhamdulillah syukur sangat. Anak kedua pun sama susu badan sangat meriah. Banyak lagi kelebihan lain yang Cie dapat. Kulit bertambah cerah, parut jerawat cepat pudar, kulit bertambah licin dan banyak lagi la.

Korang patut cuba baru dapat rasai sendiri kelebihan ESP Shaklee ni. Memang ramai dah yang rasai kelebihan ESP Shaklee ni.

TESTIMONI ESP SHAKLEE






No comments:

Post a Comment