Yuran Keahlian Shaklee RM35 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 23 February 2020

Yuran Keahlian Shaklee RM35

Yuran Keahlian Shaklee RM35

Ye betul Yuran Keahlian Shaklee sekarang dah bertukar dari RM65 kepada RM35 sahaja bermula 1 Mac 2020. So memang sangat untung la kepada mereka yang baru bercadang nak join ahli Shaklee ni sebab dah tersangat murah dah pun.

Memberkit Shaklee pun secara online sahaja iaitu e-memberkit so Shaklee dah tak perlu poskan dah memberkit tu kepada ahli baru. Lebih mudah dan paperless la sekarang.

Bukan itu sahaja tau.Yuran pembaharuan (renewal membership) juga dah tak ada selepas ini. Yang mana sebelum ni yuran pembaharuan dikenakan RM30 dan Shaklee bagi e-voucher bernilai RM30 juga. Bermula 1 Mac 2020 ni nanti dah tak ada yuran pembaharuan. Pembaharuan secara automatik pada tarikh lahir kita cuma 3 bulan sebelum tarikh lahir kita perlu membeli barang supaya Shaklee tau yang kita masih aktif.

Seronoknya bila dengar berita ni. Shaklee sangat memudahkan semua orang untuk sertai keahlian dengan yuran lebih murah dan tiada lagi yuran pembaharuan keahlian. Alhamdulillah.

So kepada yang dah lama berminat nak join Shaklee tapi masih tak berpeluang so ini lah masa yang sesuai untuk korang join ahli. Boleh whatsapp Cie ye.

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH







No comments:

Post a Comment