Promosi Shaklee Viva Vivix Set - BLOG ROZIAH @ CIE

Saturday 3 October 2020

Promosi Shaklee Viva Vivix Set

 SHAKLEE VIVA VIVIX SET | 25TH SHAKLEE ANNIVERSARY

Promosi Shaklee Viva Vivix Set


PROMOSI BERMULA 6 OKTOBER SEHINGGA 31 OKTOBER 2020

Sempena anniversary Shaklee yang ke 25Shaklee mengadakan promosi istimewa kepada semua ahli Shaklee dan ahli baru yang ingin mendaftar keahlian. Memang untung sebab banyak yang Shaklee tawarkan.

Antaranya ialah akan menerima sebuah beg secara PERCUMA iaitu 25th ANNIVERSARY CITY BAGPERCUMA KEAHLIAN (bernilai RM35) dan PERCUMA PENGHANTARAN (bernilai RM10). Best sangat kalau beli set ini sebab mengandungi 2 BOTOL VIVIX DENGAN HANYA RM760 SAHAJA (harga asal RM950)

VIVIX SHAKLEE

http://www.roziahmuhammadnor.com/search/label/VIVIX


Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan anggur muscadine - salah satu buah-buahan semulajadi yang paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan folifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat. Shaklee memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH









No comments:

Post a Comment