Promosi Shaklee Best Seller Set - BLOG ROZIAH @ CIE

Saturday 3 October 2020

Promosi Shaklee Best Seller Set

 SHAKLEE BEST SELLER SET | 25TH SHAKLEE ANNIVERSARY

Promosi Shaklee Best Seller Set

PROMOSI BERMULA 6 OKTOBER SEHINGGA 31 OKTOBER 2020

Sempena anniversary Shaklee yang ke 25, Shaklee mengadakan promosi istimewa kepada semua ahli Shaklee dan ahli baru yang ingin mendaftar keahlian. Memang untung sebab banyak yang Shaklee tawarkan.

Antaranya ialah akan menerima sebuah beg secara PERCUMA iaitu 25th ANNIVERSARY CITY BAG, PERCUMA KEAHLIAN (bernilai RM35) dan PERCUMA PENGHANTARAN (bernilai RM10). Best sangat kalau beli set ini sebab mengandungi SET KESIHATAN ASAS, SET PANTANG, SET HAMIL semua boleh dalam 1 set ini HANYA RM412 SAHAJA.

B-COMPLEX SHAKLEE

B-COMPLEX SHAKLEE


Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada Vitamin B Kompleks untuk mendapatkan keseimbangan dan bekerkesanan yang sempurna. B-Complex Shaklee menawarkan Vitamin B yang lengkap. Mengandungi 8 jenis Vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik. B1, B2, B3, B6, Biotin dan Asid Pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga.

OMEGA GUARD SHAKLEE

OMEGA GUARD SHAKLEE


Omega Guard Shaklee membekalkan spektrum lengkap 7 jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semulajadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh). Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan minyak ikan di dalam Omega Guard menjalani proses moden Penyulingan Molekul 3 peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir ikan.

ESP MIXED SOY PROTEIN

ESP MIXED SOY PROTEIN


Shaklee menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP). Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol. Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 - penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan. Membekalkan 9 asid amino, tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.

VITAMIN C SHAKLEE

VITAMIN C SHAKLEE


Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg Vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan Vitamin C dan mengurangkan pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan 1 1/2 biji oren setiap jam selama 5 jam. Diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan Vitamin C untuk tingkatkan lagi keberkesanannya.

OSTEMATRIX SHAKLEE

OSTEMATRIX


Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium,Vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan. Pengambilan hanya 2 kaplet Ostematrix menunjukkan peningkatan dalam paras kalsium darah diukur dalam tempoh 12 jam. Kalsium perlu diserap terlebih dahulu supaya badan boleh menggunakannya untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH









No comments:

Post a Comment