CarotoMax Shaklee - BLOG ROZIAH @ CIE

Sunday 6 June 2021

CarotoMax Shaklee

 VITAMIN SHAKLEE UNTUK MATA

CarotoMax Shaklee

Carotomax sangat sinonim dengan Vitamin A. Sebab itu ia digelar Vitamin Mata kerana ia sangat terkenal untuk masalah rabun. Ini kerana Carotomax mengandungi campuran fitokimia semulajadi yang penting untuk kesihatan mata, kulit dan membran mukosa.

7 KEBAIKAN CAROTOMAX SHAKLEE

  1. Carotomax lebih selamat dari Vitamin A : pengambilan Vitamin A secara berlebihan akan menyebabkan toksiti. Ahli Saintis telah menemui beta karotena pada tahun 1932. Satu prekursor Vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk diambil.
  2. Carotomax membantu mempertingkatkan penglihatan : ia akan menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap. Ia juga mempertingkatkan masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, preshopicc, astigmatism, xerophtalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bag dan gegelung hitam mata.
  3. Carotomax juga menggalakkan perkembangan normal dan sihat : ia membantu merangsang perkembangan kanak-kanak dan remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kuku, kulit, membran mukos, gigi sihat, gusi dan sistem teproduksi serta membantu dalam penghasilan sperma yang sihat.
  4. Carotomax melindungi Epithelia : ia memelihara lapisan luar korna, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus.
  5. Carotomax meredakan penyakit kulit : pengambilan yang konsisten dan banyak akan melegakan masalah kulit seperti psorisis, kulit kering, jerawat dan akne. Penggunaan luaran boleh membantu merawat pustule, scabies, akne dan ulser kulit.
  6. Carotomax menghalang infeksi : ia merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan keadaan penyakit respirasi paru-paru, batuk, hepatitis, asthma, flu dan selsema.
  7. Carotomax melawan kanser dan oksidasi : pengambilan beta karotena mampu mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati.


APA YANG ADA DALAM SETIAP KAPSUL CAROTOMAX SHAKLEE?

Carotomax Shaklee adalah hasil gabungan 6 varieti karotena yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan yang tinggi sifat antioksidan seperti biji anggur, brokoli, tomato, rumpai laut, kentang dan minyak sawit.

1 kapsul Carotomax juga membekalkan lebih 13mg kebaikan karotenoid semulajadi yang sangat bagus untuk kesihatan. Dalam setiap kapsul Carotomax Shaklee, kita akan mendapat semua khasiat 6 varieti karotena yang memberikan kebaikan karotenoid yang lengkap dengan sukatan untuk diperolehi daripada diet harian.

Alpha Carotena - untuk penglihatan malam, menjaga kesihatan mata, menghalang degneragi penglihatan.

Beta Carotena - memperbaiki kulit, mempercepatkan pemulihan luka, mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.

Astaxanthin - pigmen di dalam alga dan fitoplankton yang memberikan warna pink pada ikan salmon, tetapi Shaklee telah menuai karotenoid astaxanthin dari miroagla laut, sumber yang tulen. Ia membantu melindungi oksidasi kolesterol LDL.

Lycopene - bersifat antioksida, menghalang penuaan organ, mengurangkan penyakit kelenjar prostat, untuk kesihatan serviks, jantung dan menguatkan sistem imun.

Lutien - menyekat katarak, glaucoma, AMD (penyakit macular berkaitan umur).

Zeaxanthin - melindungi mata, menurah cahaya gelombang biru pendek berbahaya, mengurangkan risiko kanser ovari dan payudara termasuk endometrial dan serviks.



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH








No comments:

Post a Comment