Promosi Shaklee Julai 2021 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 5 July 2021

Promosi Shaklee Julai 2021

 PROMOSI PRODUK SHAKLEE JULAI 2021

Promosi Shaklee Julai 2021

Bulan ni Shaklee mengadakan Promosi Vivix dan ResV sepanjang bulan Julai 2021. Ada 2 set Promosi Shaklee Julai 2021 iaitu:

ACTIVATE YOUR LIFE SET

Promosi Shaklee Julai 2021

ResV diformulasikan secara saintifik untuk menyokong kesihatan menyeluruh dan mengekalkan keremajaan serta kehidupan yang bertenaga. Ia diperbuat daripada campuran proprietari dengan gabungan polifenol semulajadi dan ekstrak botanikal dari Anggur Muscadine, Knotwees Jepun, Anggur Pomace, Delima, Chebulic Myroblan, Anggur Hitam, Anggur Merah dan Lobak Ungu. ResV juga merupakan formula saintifik untuk menyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat.

Untuk Promosi Julai 2021 dengan belian 2 botol ResV HANYA RM816. Harga asal 2 botol ResV RM1020. Anda akan mendapat penjimatan RM204. Bukan itu sahaja anda juga akan dapat PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA SHAKLEE D'DAUN BAG serta CASHBACK RM38.80.


INFO RESV BOLEH BACA SINI: RESV
TESTIMONI RESV BOLEH BACA SINI: TESTIMONI RESV

RESV SHAKLEE


RESV-VIX SET

Promosi Shaklee Julai 2021

Campuran proprietari saintifik termaju kami adalah berasaskan Anggur Muscadine. Salah satu buah-buahan semulajadi yang paling sukar diperolehi dan paling berkuasa. Anggur Muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain, muscadine mengadungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan folifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat. Shaklee memanfaatkan keberkesanan Anggur Muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.


Untuk Promosi Julai 2021 dengan belian 2 botol ResV HANYA RM788. Harga asal 2 botol ResV RM985. Anda akan mendapat penjimatan RM197. Bukan itu sahaja anda juga akan dapat PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA SHAKLEE D'DAUN BAG serta CASHBACK RM38.40.

INFO VIVIX BOLEH BACA SINI: VIVIX
TESTIMONI VIVIX BOLEH BACA SINI: TESTIMONI VIVIX

VIVIX SHAKLEE





JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH








No comments:

Post a Comment