Hero Kiddo - Produk Baru Shaklee Untuk Kanak-Kanak - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 17 September 2021

Hero Kiddo - Produk Baru Shaklee Untuk Kanak-Kanak

 Hero Kiddo Gummies | Suplemen Untuk Kanak-Kanak

Hero Kiddo - Produk Baru Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Diperkenalkan produk baru Shaklee yang akan masuk Malaysia tak lama lagi. Semua memang ternanti-nanti Hero Kiddo ni masuk Malaysia sebab masing-masing dah tak sabar nak berikan gummy sedap sihat untuk anak-anak.

Hero Kiddo - Produk Baru Shaklee Untuk Kanak-Kanak

GUMMY SEDAP SIHAT UNTUK KANAK-KANAK

Hero Kiddo mempunyai kombinasi nutrien yang kaya dengan antioksida yang memberikan rasa enak, rasa ceri semulajadi bentuk beruang getah yang kanak-kanak sukai. Ia dipenuhi dengan Vitamin C dan D, zink dan ekstrak elderberi yang menyokong kesihatan. Menyokong kesihatan sambil menikmati keenakan dan memberi keceriaan.

HERO KIDDO KESUKAAN KANAK-KANAK DAN ORANG DEWASA

Ibu Hamil - ibu hamil yang alami 'morning sickness' boleh ambil Hero Kiddo untuk legakan masalah loya

Warga Emas - warga emas yang tidak boleh menelan pil, boleh ambik Hero Kiddo gummy sebab ianya boleh dikunyah

Tidak Gemar Menelan Pil - ramai je yang tidak suka menelan pil, maka anda boleh ambil Hero Kiddo sebab ianya mudah untuk dimakan hanya dengan kunyah sahaja.

Perokok - untuk elakkan ketagihan rasa rokok tu anda boleh ambil Hero Kiddo untuk elakkan dari ketagihan rokok terlampau. Mudah untuk berhenti hisap rokok.

KEISTIMEWAAN HERO KIDDO GUMMY SHAKLEE

  • Enak, rasa ceri semulajadi dalam bentuk yang menarik
  • Dipenuhi dengan nutrien (Vitamin C, Vitamin D, Zink, Ekstrak Elderberi)
  • Kepekatan elderberi yang tinggi (64:1) setiap hidangan
  • Vitamin C yang tinggi  (210mg setiap hidangan)
  • Tidak-GMO, tanpa gluten, tanpa soya, vegan
  • Tiada perisa tiruan, pemanis atau pengawet tambahan
  • Tiada sirap jagung. Diperbuat daripada pektin.
  • Disahkan halal certified oleh Badan Montreal Certification - diiktiraf oleh JAKIM


NUTRISI UTAMA DALAM HERO KIDDO

  • ELDERBERI - disediakan daripada beri hitam yang paling ranum, pokok renek di Eropah. Elderberi kaya dengan antioksidan yang menyokong kesihatan imun.
  • VITAMIN C - sejenis vitamin terpenting. Buah dan sayur termasuk ceri, oren, limau gedang, kiwi dan lada merah adalah sumber terbaik.
  • VITAMIN D - vitamin larut lemak. Badan boleh menghasilkan Vitamin D apabila terdedah kepada cahaya matahari. Vitamin D juga boleh didapati daripada makanan. Cendawan dan lemak ikan seperti salmon, tuna, tenggiri adalah sumber terbaik Vitamin D. Vitamin D juga ditambah dalam makanan, termasuk sarapan bijirin dan jus oren, yogurt, marjerin dan minuman soya.
  • ZINK - adalah mineral penting yang terdapat daripada pelbagai makanan. Daging merah, tenusu, makanan laut, bijirin sarapan pagi adalah sumber terbaik.


RAMUAN PENTING DALAM HERO KIDDO - Antioksidan Menyokong Kesihatan Badan

  • Elderberi 70mg
  • Vitamin C 210mg
  • Vitamin D 15mcg
  • Zink 3mg


3 KEBAIKAN HERO KIDDO SHAKLEE

  1. Membekalkan Nutrien Bagi Menyokong "Kekebalan Tubuh" - mengandungi gabungan nutrien yang menyokong kekebalan tubuh termasuk Elderberi, Vitamin C, Vitamin D dan Zink.
  2. Menyokong Sistem Imun Yang Sihat - mempunyai antioksidan dan nutrien yang dapat menyokong fungsi imun yang sihat.
  3. Mengandungi Bahan Ramuan Mesra Gigi - manisan dari bahan semulajadi berasaskan Eritritol dan Xylitol yang tidak memberi kerosakan kepada gigi terutama kanak-kanak.

Memang terbaik la Hero Kiddo lengkap dengan kandungan nutrisi yang anak-anak kita perlukan. So tak perlu bimbang dengan keperluan nutrisi anak-anak. Berikan Hero Kiddo gummy saja sudah lengkap dengan Vitamin.

TESTIMONI HERO KIDDO - dari US

Oleh kerana Hero Kiddo masih masih ada di Malaysia, so kita belum ada testimoni Hero Kiddo dari pengguna tapi jangan risau kita kongsikan testimoni Hero Kiddo pengguna di US. Di sana ia diberi nama Super Immunity tapi di Malaysia nama itu tidak boleh digunakan.

(Credit Poster to Maestro)

TESTIMONI HERO KIDDO


TESTIMONI HERO KIDDO


TESTIMONI HERO KIDDO


TESTIMONI HERO KIDDO

 
Tak sabar nak tunggu Hero Kiddo masuk Malaysia dan nak bagi anak-anak makan. Musim pandemik yang tidak lama lagi akan bertukar ke endemik memang perlu sediakan suplemen yang membantu meningkatkan sistem imun anak-anak.

Tidak lama lagi sesi persekolahan juga akan dibuka menyebabkan semua ibu bapa amat risau dengan kesihatan anak-anak. Semoga ikhtiar yang sekecil ini dapat melindungi semua ahli keluarga kita. Anak-anak kecil masih belum ada vaksin jadi sebagai ibu bapa kita kena sediakan yang terbaik untuk anak-anak kita.

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH









No comments:

Post a Comment