Shaklee Menang Award Trusted Brand Readers Digest - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Wednesday 15 June 2022

Shaklee Menang Award Trusted Brand Readers Digest

 TRUSTED BRAND AWARD READERS DIGEST

Shaklee Menang Award Trusted Brand Readers Digest

TAHNIAH SHAKLEE MALAYSIA 

Kejayaan Shaklee menjadi kebanggaan Cie sebagai salah seorang dari Pengedar Shaklee Malaysia. Shaklee telah menjadi PEMENANG TRUSTED BRAND AWARDS 2021 DAN 2022. Memang tersangat hebat dan bukan calang-calang brand yang boleh dapat award ni.

Shaklee Menang Award Trusted Brand Readers Digest



Produk Shaklee sangat dikenali oleh ramai orang. Masa awal-awal Cie join dulu tak ramai lagi kenal Shaklee. Lama kelamaan semakin ramai yang aware tentang kesihatan diri dan memilih produk yang diyakini.

Produk Shaklee wujud dah lebih 100 tahun ye. Multivitamin Shaklee iaiu Vita-Lea dah ada lebih 100 tahun dengan pelbagai formula diperbaharui. Hebat kan kita pun belum lahir lagi tapi Shaklee dah ada kat dunia. Shaklee bukan ada di Malaysia sahaja malahan ada juga di beberapa negara lain.

Shaklee menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya. Menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.

Shaklee juga telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Tahun 2021 Shaklee menjadi suplemen kesihatan yang muncul di fikiran pembaca Reader's Digest. Survey yang dijalankan bertulis yang mana anda perlu menulis sendiri nama brand yang muncul di fikiran anda dalam masa yang sangat pantas.

Tak boleh nak fikir dah, nak garu kepala fikir jawapan, nak baling dadu. Takde ye. Apa yang terlintas itulah jawapannya. Selepas itu kena rate pulak bedasarkan kategori yang anda rasa kenapa pilih brand tersebut.

TRUSTED BRAND AWARD adalah satu anugerah berprestij yang dijalankan oleh pihak ketiga. Bukan Shaklee yang buat survey dan bukan dibayar untuk terima award ini.

Shaklee sendiri taktau Shaklee menjadi antara yang terpilih ketika survey dijalankan dan taktau tentang survey yang dibuat. Tiba-tiba Reader's Digest kata Shaklee menang. 2 tahun berturut pulak tu kan.

Pembaca Reader's Digest ni bukan orang biasa-biasa ye. Mostly golongan yang highly educated dan profesional seperti Doktor, Lawyers, CEO's, Engineers, ahli korporat dan tentunya golongan yang fluent in english.

Cie sendiri pun tak baca Reader's Digest ni. Hahahah. Dulu masa sekolah pernah la teacher cakap baca buku english kalau nak fluent understand reading and writing tapi tu la pemalas kan. Hihihi

Nampak kan yang golongan profesional ni pun mengakui yang Shaklee is the best and trusted brand.

Alhamdulillah bangga menjadi salah seorang dari pengguna Shaklee. Tak sangka Cie makan Shaklee yang diiktiraf sebagai trusted brand.

Walaupun ada yang kata tak elok makan Shaklee, tak boleh makan Shaklee nanti sakit buah pinggang. Tak boleh makan Shaklee nanti boleh dapat penyakit. Macam-macam lagi la sebab pukul rata semua suplemen tu sama.

Kena la jadi pengguna yang bijak. Kalau makan produk timbang kilo memang la ada side effect tapi kalau korang makn trusted brand, ada kajian klinikal, ada penyelidikan dan macam-macam ujian yang dijalankan sebelum sesuatu produk tu dikeluarkan InsyaAllah ianya selamat.

So far alhamdulillah Cie dah makan Shaklee sejak 2012. Kesihatan bertambah baik, banyak kesan baik yang Cie dapat dari Shaklee. Selain tu boleh jugak buat side income dengan Shaklee.

Nasihat Cie kepada anda yang was-was dengan Shaklee, jangan dengar cakap orang. Kaji dan study sediri tentang Shaklee. Kat website Shaklee banyak info yang korang boleh baca. 

trusted brand readers digest award
14 Jun 2022 Shaklee menerima TRUSTED BRAND AWARD




No comments:

Post a Comment