Shaklee Set - Best Seller Set - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 16 July 2022

Shaklee Set - Best Seller Set

BEST SELLER SET  | SHAKLEE SET

shaklee best seller set


Pengambilan nutrisi yang baik memainkan peranan penting dalam amalan gaya hidup sihat kita seharian. Best Seller Set Shaklee membantu tubuh anda mendapat nutrisi asas berkhasiat yang diperlukan untuk menyokong kesihatan yang optimum.

OMEGA GUARD

OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semulajadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 1080mg Omega-3 (540mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam Omega Guard menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.

B-COMPLEX

B-COMPLEX SHAKLEE
Vitamin B memainkan peranan penting untuk kesihatan tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda. B-Complex Shaklee membekalkan kesemua 8 Vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, melengkapi jurang nutrisi Vitamin B. Vitamin B12, Thiamin, Asid Pantotenik, Vitamin B6, Riboflavin, Niacin, Folat, Biotin. Membekalkan kuantiti asid folik dan biotin secukupnya. Sesuai untuk tubuh yang sihat.

Asid Folik, salah satu vitamin B kritikal dan tidak mudah diserap. Maka, Shaklee membangunkan sistem penyerapan bioaktif berpaten yang menjadikan nutrien ini lebih mudah diserap untuk menyokong penyerapan. Teknologi berpaten ini adalah milik eksklusif Shaklee.

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh anda.

Tubuh kita mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Oleh itu, kita perlu sentiasa mengambil Vitamin C untuk tubuh kita melalui pemakanan harian dan suplemen. Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus dengan Vitamin C.

Walaupun kita mengambil kuantiti Vitamin C yang tinggi, badan kita hanya boleh menyerap apa yang diperlukan dan membuangnya jika berlebihan. Pilihan untuk mengambil Vitamin C melalui Sustained Release System dimana 100mg Vitamin C dilepaskan setiap jam, sepanjang lima jam bagi memastikan penyerapan maksimum pada badan. Warga emas dan mereka yang merasa tidak sihat mungkin memerlukan rangsangan tambahan Vitamin C bagi perlindungan tambahan.

OSTENUTRIX

OSTENUTRIX SHAKLEE

Tulang merupakan sistem sokongan tubuh kita. Oleh itu, adalah amat penting untuk kita memastikan ia kekal kuat dan sihat. Apabila umur meningkat, kerapuhan tulang lebih banyak berlaku berbanding tulang yang dibina.

Hakikat inilah menjadikannya penting untuk kita bekalkan tulang kita dengan nutrien pembina tulang yang berkualiti. Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D3, magnesium, zink, kuprum, mangan dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan.

3 Jenis Kalsium yang komprehensif:

3 Jenis Kalsium yang komprehensif


ESP MIXED SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

ESP SHAKLEE

Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian dengan minuman protein ESP Shaklee yang meningkatkan tenaga stamina. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.

Protein adalah seperti blok yang membina tubuh kita seperti batu bata yang membina rumah. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.

  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP)
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 - penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.
  • Jumlah protein soya disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

HARGA PENGEDAR: RM455
HARGA RUNCIT: RM568.75
FREE MEMBERSHIP
FREE POSTAGE

UNTUK PESANAN SILA KLIK SINI: BEST SELLER SET


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH

No comments:

Post a Comment