Shaklee Set: Beyond Wellness Set - BLOG ROZIAH @ CIE

Monday 18 July 2022

Shaklee Set: Beyond Wellness Set

 BEYOND WELLNESS SET | SHAKLEE SET

Shaklee Set: Beyond Wellness Set


Bermula dengan tubuh badan kita. Dapatkan kesihatan yang lebih baik dengan Beyond Wellness Set. Berikan badan kita sokongan dan perlindungan yang diperlukan agar kita dapat menikmati kehidupan yang menakjubkan.

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

VITAMIN C SHAKLEE


Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh anda.

Tubuh kita mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Oleh itu, kita perlu sentiasa mengambil Vitamin C untuk tubuh kita melalui pemakanan harian dan suplemen. Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus dengan Vitamin C.

Walaupun kita mengambil kuantiti Vitamin C yang tinggi, badan kita hanya boleh menyerap apa yang diperlukan dan membuangnya jika berlebihan. Pilihan untuk mengambil Vitamin C melalui Sustained Release System dimana 100mg Vitamin C dilepaskan setiap jam, sepanjang lima jam bagi memastikan penyerapan maksimum pada badan. Warga emas dan mereka yang merasa tidak sihat mungkin memerlukan rangsangan tambahan Vitamin C bagi perlindungan tambahan.

CAROTOMAX

CAROTOMAX SHAKLEE
Shaklee memanfaatkan perlindungan antioksidan yang ditemui dalam buah-buahan, sayuran dan tumbuhan lain dengan mengasingkan dan menghasilkan pelbagai bentuk karotenoid semula jadi. Purata pengambilan harian karotenoid lutein, likopena dan beta karotena hanyalah 8mg - Carotomax menyediakan lebih 13mg karotenoid yang sangat bermanfaat.

Carotomax membekalkan 6 karotenoid penting termasuk astaxantin, alfa dan beta karotena, likopena, lutein dan zeaxantin daripada ekstrak pekat. Membekalkan lebih 13mg karotenoid dalam setiap hidangan. Ia melebihi 1.5x berbanding anggaran purata pengambilan harian.

NUTRIFERON

NUTRIFERON SHAKLEE
Nutriferon Granules diformulasi untuk menjaga kesihatan badan agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi. Ia memberikan kita badan yang kuat dan kesihatan yang baik.

Nutriferon mengandungi campuran proprietari 4 jenis ekstrak tumbuhan yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle yang secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan umum dan menguatkan badan. Nutriferon juga adalah formulasi istimewa yang hanya boleh didapati di Shaklee sahaja.

Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal dunia, telah menemui cara untuk meningkatkan ketahanan badan secara semula jadi serta menguatkan daya tahan badan. Bersama rakan penyelidik yang lain. Mereka membuat saringan, menguji dan menilai lebih daripada 200 jenis herba yang berbeza.

Akhirna kombinasi 4 bahan botani daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle telah dipilih kerana keberkesanannya dalam melindungi dan memberi ketahanan badan yang baik secara semula jadi.

ESP MIXED SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

ESP SHAKLEE

Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian dengan minuman protein ESP Shaklee yang meningkatkan tenaga stamina. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.

Protein adalah seperti blok yang membina tubuh kita seperti batu bata yang membina rumah. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder adalah makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.

  • Shaklee menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP)
  • Setiap hidangan membekalkan 14 gram protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 - penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
  • Membekalkan 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat.
  • Jumlah protein soya disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

HARGA PENGEDAR: RM455
HARGA RUNCIT: RM568.75
FREE MEMBERSHIP
FREE POSTAGE

UNTUK PESANAN SILA KLIK SINI: BEYOND WELLNESS SET


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH

No comments:

Post a Comment