Promosi Set Puasa Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 4 March 2023

Promosi Set Puasa Shaklee

 PUASA 1-2-3 SET | SHAKLEE

Tidak lama lagi seluruh umat Islam akan menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan. InsyaAllah kita semua akan mula berpuasa 23 Mac 2023 mengikut dalam kalendar la. Tarikh sebenar kena tunggu pengumuman. Seperti biasa setiap kali bulan Ramadhan Shaklee takkan ketinggalan menyediakan Promosi Set Puasa Shaklee.

Promosi Set Puasa Shaklee

Promosi Set Puasa Shaklee kali ni Shaklee menyediakan gabungan 3 produk iaitu ESP, Cinch Chocolate dan Performance Drink Lemon Lime. Memang perfect combination yang sangat sesuai diambil ketika berpuasa. Juga Shaklee akan memberikan PERCUMA SHAKER SHAKLEE - HIJAU dengan setiap pembelian Set Puasa Shaklee.


ESP MIXED SOY PROTEIN

ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour



Untuk tingkat tenaga harian kita memang perlukan sumber protein yang mencukupi lagi-lagi kalau bulan puasa tenaga dan stamina kita akan menurun. Yela seharian berpuasa kan. So untuk kekalkan tenaga atau stamina bagi menjalani ibadah puasa dengan lancar, ambil protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama.

Protein ni ibarat batu bata yang membina rumah kita. Ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. ESP Mixed Soy Protein Shaklee adalah minuman lazat yang kaya juga dengan kalsium dan protein.

ESP Mixed Soy Protein Shaklee juga mengandungi Indeks Glisemik (GI) yang rendah dan sesuai diambil oleh pesakit kencing manis. Indeks Glisemik menunjukkan kesan makanan ke atas gula dalam darah. Karbohidrat yang terurai dengan cepat menyebabkan paras gula dalam darah akan naik mendadak dan kemudiannya akan menurun dengan pantas. Disebabkan itulah kita akan mudah letih, mudah rasa terganggu dan cepat merasa lapar.

Sesuai diminum ketika sahur dan boleh juga makan nasi selepas itu atau tak perlu makan nasi sebab minum ESP Shaklee ni pun dah mengenyangkan.

KELEBIHAN ESP MIXED SOY PROTEIN SHAKLEE

  1. DAPAT MENGEKALKAN PARAS GULA DALAM DARAH
  2. MEMBANTU MENGEKALKAN TENAGA
  3. MEMBERI RASA KENYANG YANG LEBIH LAMA
  4. DAPAT MENGURANGKAN BERAT BADAN
  5. MENGEKALKAN KESIHATAN JANGKA PANJANG


CINCH MIXED SOY PROTEIN CHOCOLATE SHAKE

CINCH MIXED SOY PROTEIN CHOCOLATE SHAKE

Cinch Mixed Soy Protein Chocolate Shake merupakan minuman yang lazat, pantas disediakan dan berkhasiat. Ia dapat membekalkan nutrien seumpama satu hidangan. Jika anda ingin menurunkan berat dengan berkesan, boleh amalkan pengambilan minuman ini. Ia juga kaya dengan protein dan kalsium. Mengandungi serat yang tinggi iaitu 6 gram setiap sajian dan merupakan minuman tanpa kolesterol.

Ianya juga mengandungi Leusina yang merupakan asid amino penting yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengekalkan pertumbuhannya. Tubuh kita tidak boleh menghasilkan leusina sendiri. Perlu diambil dari sumber makanan.

Boleh diminum ketika bersahur. Selepas itu boleh makan nasi seperti biasa. Atau tidak perlu makan nasi dah sebab bila minum Cinch ni kita dah kenyang.

MANFAAT LEUSINA

  1. MENGGALAKKAN PENGELUARAN OTOT
  2. MENYOKONG PERTUMBUHAN OTOT TANPA LEMAK
  3. MENYOKONG PEMULIHAN OTOT
  4. MENGURANGKAN KELETIHAN OTOT SELEPAS BERSENAM

SIAPA PERLUKAN LEUSINA?

  1. MEREKA YANG INGIN MENGAWAL BERAT BADAN
  2. MEREKA YANG INGIN MENGEKALKAN JISIM OTOT
  3. MEREKA YANG SEDANG DALAM REJIM KECERGASAN
  4. MEREKA YANG INGIN MENGAMBIL MAKANAN YANG CEPAT DAN BERKHASIAT SELEPAS SENAMAN


PERFORMANCE NATURAL LEMON LIME

PERFORMANCE NATURAL LEMON LIME


Performance Natural Lemon Lime merupakan minuman isotonik yang istimewa kerana tidak mempunyai karbonat dan kandungan gula yang sangat minima. Ia dapat membantu mengawal paras bendalir didalam badan kita supaya tidak terlalu kering dan tidak terlalu banyak. Sesuai diminum ketika bersahur atau berbuka puasa.

Jumlah kepekatan karbohidrat yang ada didalam Performance Natural Lemon Lime adalah sama dengan darah kita. Ini memudahkan proses penyerapan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan kesannya tubuh kita lebih bertenaga dan cergas.

KELEBIHAN PERFORMANCE NATURAL LEMON LIME

  1. BEBAS GAS ATAU TIDAK BERKARBONAT
  2. KURANG KANDUNGAN GULA, TIDAK MENGANDUNGI LEMAK, TIDAK MENGANDUNGI KOLESTEROL
  3. DIRUMUS KHAS DENGAN KANDUNGAN SODIUM, POTASIUM DAN KARBOHIDRAT YANG MENCUKUPI
  4. MEMBANTU MENGATASI MASALAH DAHAGA


TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE

testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee



testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


KREDIT DIBERIKAN KEPADA PEMILIK POSTER TESTIMONI

PERINGATAN: SEGALA BENTUK TESTIMONI ADALAH PENGALAMAN INDIVIDU SETELAH MENGAMALKAN PRODUK TERSEBUT. PERLU DIINGAT BAHAWA HASIL DAN KESAN SELEPAS MENGAMALKAN PENGAMBILAN SUPLEMEN MUNGKIN BERBEZA. NAMUN INI TIDAK BERMAKNA SUPLEMEN INI MENGUBATI ATAU MENYEMBUHKAN PENYAKIT.



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH















No comments:

Post a Comment