You & Me Cafe Lipis - BLOG ROZIAH @ CIE

Sunday 11 February 2024

You & Me Cafe Lipis

 Makan Tengahari di You & Me Cafe

You & Me Cafe Lipis

Cerita semalam, hari ni baru sempat nak ceritakan. Biasa la bila hari cuti ada je aktiviti. Nak menulis blog ni memang kena cepat-cepat je. Kena terus update selepas kejadian. Kalau bertangguh tu yang bertindih-tindih cerita.


Semalam memang seharian la off kitchen. Hari cuti, memasak pun kena la cuti nak berehat. Selepas Zohor keluar rumah nak ke dobi dryer selimut terus la mencari kedai yang buka. Selalunya kalau cuti kedai makan pun tutup. Nak makan kat kedai sup tutup pulak. Lalu kat You & Me Cafe Lipis  buka so singgah la makan. 3 beranak je kami keluar semalam. Babahnya takde.


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


Kami makan pun dah lewat dah masuk petang. Hihi. Makan yang simple jela. Ibu order bakso, adik corndog dan kakak order ramen. Ibu taktau nak makan apa. Order jela bakso. Rasanya sebelum ni pernah dah order bakso kat sini. 


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


You & Me Cafe Lipis


Lepas makan terus balik rumah. Hujan jugak petang semalam tu. Balik rumah sedap tidur dah kenyang perut. Hahahah. Sedar-sedar je dah Asar.

8 comments: