Herbs And Beauty Lotion Personal Collection - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 16 June 2024

Herbs And Beauty Lotion Personal Collection

Cie baru je mencuba Herbs And Beauty Lotion Personal Collection ni malam tadi. Tak sangka la wangi betul. Team Personal Collection Cie cakap lotion ni boleh putihkan kulit juga. Wahhhh menarik ni boleh la lumur 1 badan. Hihi.

Bukan setakat wangi je. Kulit pun terasa lembut dan licin je lepas pakai. Yang best tak melekit langsung. Terus serap ke dalam kulit. Bangun pagi pun masih wangi.

Herbs And Beauty Lotion Personal Collection

Herbs And Beauty Lotion Personal Collection dibuat dengan 100% bahan aktif pelembap semula jadi seperti oat asli dan lengkap dengan Vitamin E untuk menenangkan kulit kering dan memastikan ia lembap sehingga 36 jam. 

Ia juga dicipta dengan Teknologi Active Scent Boost yang mengeluarkan lebih banyak wangian pada kulit dalam setiap sentuhan. Sebab tu wangi betul Herbs And Beauty Lotion Personal Collection ni. Baunya kekal wangi pada kulit kita.

Diuji secara dermatologi dan selamat untuk digunakan. So jangan risau nak pakai Herbs And Beauty Lotion Personal Collection sebab ianya selamat untuk kulit kita sebab telah diuji.

Packaging produk Personal Collection ni adalah BIODEGRADABLE iaitu packaging dari bahan termahal dunia yang mesra alam boleh lupus sendiri dalam tempoh 5 tahun. 

Bukan recyclables macam kebanyakkan produk lain diluar sana. So kalau packaging pun dah exclusive macam ni hebat dari bahan terbaik tidak mencemarkan alam dah tentu-tentu bahan-bahan yang digunakan dalam produk juga berkualiti tinggi.

3 Bauan Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Herbs And Beauty Lotion Personal Collection ni ada 3 bauan yang sememangnya sangat memukau deria hidung kita. Rasa macam tenang je bila hidu bau tu. Cie baru try Enchanted Spell. Yang 2 lagi tu Passion Bloom dan Joyfull Bliss. Nanti nak try yang 2 jenis lagi.




Testimoni Pengguna Herbs And Beauty Lotion Personal Collection

Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Herbs And Beauty Lotion Personal Collection


Harga Sebotol Herbs And Beauty Lotion Personal Collection

Harga sebotol Herbs And Beauty Lotion Personal Collection ni tersangat mampu milik hanya RM13.50 je dan sebotol tu ada 200ml.

Macam mana nak dapatkan produk Herbs And Beauty Lotion Personal Collection ni? Boleh hubungi Cie ye. Whatsapp Cie

6 comments:

  1. Mesti best bau dia ni...botol dia cantik dan comel la

    ReplyDelete
  2. Aissh tak dijual bebas ya kak? Teringin coba pula. Saya sukaaa dengan body lotion yg memang wangi tp terpenting bisa melembabkan badan. Saya sebenarnya akan ke KL 26 June ini. Tadinya kalo dijual bebas bisa Saya cari juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya dealer saja yang jual takde jual di mana-mana kedai.

      Delete
  3. Wahh 200ml boleh dapat dengan harga bawah RM15 .. Murah tu . Nanti boleh cuba laa .

    ReplyDelete