Subur Oh Subur - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 9 August 2014

Subur Oh Subur

As salam
Salam sejahtera

Selamat berhujung semua. Hari nih ibu kena kerja pulak. Kesian anak ibu kena tinggal.

Bulan nih ibu nak cerita tentang kesuburan je. Sempena promo GLA bulan nih. GLA memang sinonim dengan kesuburan walaupun fungsi GLA pun untuk kecantikan jugak. Pendek kata memang sesuai untuk wanita jela kan.

GLA Complex memang sangat bagus untuk masalah kesuburan wanita. Terutama untuk yang mempunyai masalah period tak teratur, period tak datang. Hormon tak stabil. Memang sangat membantu.

Ibu consume GLA Complex dulu untuk kulit muka ibu. Sekali terlebih kesuburan pulak. Mana tak nya ibu memang tak ambil perancang. Elok je kakak Raisha baru 8 bulan kot ibu nak mengandung lagi. Alamak kerana GLA la nih.

Customer ibu consume GLA untuk kecantikan jugak sekali dia mengandung lagi. Pastu dia tanya GLA nih memang untuk kesuburan ke. Dia memang consume set kecantikan yang ada vitamin E sekali. Vitamin E juga vitamin kesuburan. Memang sah GLA untuk kesuburan kan.

Ada jugak seorang customer ibu yang consume GLA untuk cuba mengandung. Alahmdulillah rezeki dia baru amalkan makan GLA tak sampai 2 bulan dia disahkan mengandung 4 minggu. Dah besar pun baby dia sekarang.

Sesiapa yang consume GLA memang terlebih subur la nampaknya. Kita hanya merancang selebihnya kuasa yang maha esa. Tak salah untuk mencuba.

Jika berminat nak kami bantu masalah anda. Jangan segan silu untuk contact ibu ye.

0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)
Roziah Muhammad Nor
Pengedar Shaklee


No comments:

Post a Comment