Thursday, 16 October 2014

Kebaikan Vivix Shaklee

As Salam. Salam Sejahtera.

Produk suplemen yang paling mahal. Paling bagus, paling berkesan, paling itu paling ini lah. Yang pasti sangat selamat, berkesan semulajadi. Cie minum vivix nih untuk cuba je masa tuh tak tau sangat pun kebaikan vivix nih. Sekali bila dah tau vivix nih sangat membantu masalah kesihatan memang tak rugi kalau kita amalkan. Sebotol vivix nih merangkumi pelbagai penyakit yang boleh dibantu dengan izin Allah.

Vivix merupakan satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan serta meningkatkan tenaga untuk menjalankan aktiviti harian kita. 

Ini lah rupa bentuk cik vivix nih slim je kan. Hihihi

Tengok gambar pun dah rasa kecur. Rasa vivix manis-manis masam


Antara cadangan bagi beberapa masalah kesihatan


Antara ramuan vivix shaklee

Ramuan vivix nih sangat semulajadi. Diperbuat dari MUSCADINE GRAPE, PURPLE CARROT, ELDERBERRY (SAMBUCUS NIGRA), POLYGONUM CUSPIDATUM. Nanti didalam entry yang lain Cie akan ceritakan dengan lebih lanjut tentang ramuan-ramuan vivix.

Best kan vivix nih. Belum Cie cerita kebaikan lagi. Sangat banyak tau tak terkira banyaknya. Hanya yang pernah mencuba je dah tau apa yang istimewa sangat vivix nih. Pasti anda takkan menyesal dengan kebaikan vivix shaklee.

KEBAIKAN VIVIX YANG ANDA PERLU DAN PATUT TAHU

  • Melindungi dan memperbaiki selular DNA.
  • Menjaga kesihatan jantung.
  • Menjaga kesihatan otak.
  • Memperkuatkan kesihatan sistem imun.
  • Mengelakkan kanser.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Mengurangkan kompilasi kencing manis (diabetis).
  • Mengurangkan masalah resdung.
  • Membantu menghentikan nafsu merokok.
  • Mengurangkan berat badan.
Ini sebahagian je kebaikan vivix yang Cie senaraikan. Berderet lagi tau jenuh nak taip. Nak senang cerita vivix shaklee nih boleh membantu memperbaiki masalah kesihatan dengan izin Allah. Semoga apa yang kita ikhtiarkan beroleh manfaat.

Saya dah mencuba. Anda bila lagi? Jom tengok TESTIMONI VIVIX SHAKLEE mereka yang dah berpuas hati menggunakan vivix shaklee.

Jika berminat nak mencuba sendiri boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment