Baiki Tekstur Kulit Muka Dalam Masa 8 Minggu - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Wednesday 5 November 2014

Baiki Tekstur Kulit Muka Dalam Masa 8 Minggu

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan selepas menggunakan secara konsisten selama 8 minggu.


Terbukti Berkesan

Keputusan menunjukkan 90% meningkatkan kelembapan kulit; 75% mengurangkan kekasaran dan kekeringan; 71% meningkat dalam penampilan keseluruhan; 69% meningkatkan kelembutan dan kelicinan; 60% meningkatkan pemakaian kekal make up; 55% meningkatkan keanjalan, ketengangan dan elastisiti; 54% meningkatkan ketebalan rambut; 50% meningkatkan keserian, tona dan warna kulit; 18% mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.

Tahukah anda bahawa kolagen membentuk 90% protein matriks tulang-tulang dan 2/3 dewasa tulang rawan artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang dan sesendi kita. Tulang menjadi lemah dan sendi kaku. Faedah tambahan kolagen adalah menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang. Juga membantu mengekalkan otot didalam mata supaya lembut.

Lebih Dari Sekadar Collagen

Tiada Perasa Tambahan

Shaklee Collagen Powder mengandungi 100% semulajadi, mesra alam, selamat, tiada perangsang, tiada gula, tiada bahan perasa mahupun pewarna tiruan.

Keselesaan

Mudah larut didalam air, Selesa untuk dibawa dan digunakan.

Rasa Lebih Baik

Boleh dicampur dengan minuman kegemaran anda kecuali kopi, teh, minuman berkafien atau boleh juga dicampur Energizing Soy Protein, Meal Shakes atau Cinch Shake Mix.

Jom dapatkan segera untuk memelihara kulit wajah serta dijamin kelihatan lebih muda dari usia sebenar.



Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment