Faedah Sertai Keahlian Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 28 November 2014

Faedah Sertai Keahlian Shaklee

Assalamulaikum. Salam Sejahtera.

Hari nih Cie nak kongsikan Apa yang Cie dapat selepas join Shaklee. Macam-macam kot dapat.

DUIT

Shaklee akan bayar bonus kepada semua distributor sebulan sekali jika ada membuat pembelian. Setiap 14 haribulan bonus akan dimasukkan ke dalam akaun. Seronok dapat pendapatan setiap bulan. Bukan setakat bonus duit, bonus kereta, bonus kepimpinan. Sejak join Shaklee nih bertambah la pendapatan. Kalau dulu gaji cukup-cukup je. Sekarang alhamdulillah ada la lebih. Banyak kita dapat banyak la kita perlu memberi.

bonus ganjaran duit


KESIHATAN

Dulu selalu sangat kejang kaki masa tidur. Sekarang tak dah. Masa mengandungkan kakak memang hampir setiap malam kena kejang kaki. Selepas lahirkan kakak baru jumpa Shaklee dan amalkan Ostematrix alhamdulillah sampai sekarang dah tak kena kejang kaki. HB dulu selalu low sekarang dah ok selepas konsisten amalkan pengambilan Vita-Lea. Banyak lagi kelebihan-kelebihan lain selepas amalkan Shaklee. Dapat kekalkan berat dengan set kurus. Masalah resdung juga berkurangan dan bertambah baik.

utamakan kesihatan sepanjang hayat


JALINAN UKHWAH

Dalam group Shaklee nih biasa upline kita gelarkan sebagai mak / mummy / ummi / ibu / mama dan untuk downline pulak kita panggil anak. Tujuan utama gelaran sedemikian adalah untuk membina strong bonding diantara ahli dalam kumpulan. Selain tuh kita sebenarnya tak mengenali pun antara satu sama lain. Cuma berhubung dialam maya tapi ikatan kekeluargaan tuh tetap dirasai walaupun perjuangan kita sama je tapi tak pernah ada perasaan hasad dengki antara satu sama lain.

ukhwah yang terbina sangat kukuh


Banyak lagi kelebihan sertai Shaklee nih. Dari segi amalan rohani dan banyak lagi. Syukur sangat dipertemukan dengan Shaklee.

Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA


No comments:

Post a Comment