Promo Shaklee September 2015 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 6 September 2015

Promo Shaklee September 2015

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Good bye August. Welcome September. Hari nih dah 6 September pun. Sekejap je masa berlalu. Macam biasa la setiap bulan Shaklee ada buat promo untuk pengedar-pengedar Shaklee diseluruh Malaysia. Tak kira lah pengedar tersebut buat pembelian untuk makan sendiri atau berkongsi kebaikan dengan orang lain. Memang untung jadi pengedar Shaklee nih. Dah la kalau join tak perlu modal beribu pun.

Bulan nih promo Energizing Soy Protein. Hot product yang boleh kata semua orang suka minum. Cie mula-mula minum ESP nih masa pantangkan kakak. Masa tuh jenuh juga nak telan sebab Cie tak minum soya. Tapi ESP nih lain sikit. Takde pun rasa soya. Paling best sebab boleh campur dengan minuman lain.



Soya Shaklee nih merupakan protein soya bukan-GMO dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Bukan sebarang jenis soya tau. So memang bagus untuk kesihatan kita. Ramai yang takut nak minum soya. Pastikan soya yang anda minum adalah soya bukan-GMO.

ESP nih pernah out of stock disebabkan oleh permintaan yang terlalu tinggi. Semua orang nak dapatkan ESP tak mengira usia. Ada yang nak kulit cantik, untuk membantu masalah penyusuan, untuk masalah rambut, untuk ibu mengandung, untuk pesakit diabetes dan banyak lagi. Memang sangat disukai ramai. Lagi-lagi ESP nih boleh dibuat masker, boleh ditambah dalam kek, aiskrim atau apa-apa jela. Bukan semata-mata boleh diminum je. 

Promo ESP boleh dibeli 6 canister dan anda akan dapat 7 canister. Bermakna 1 canister tuh Shaklee bagi free je. Ada pulak Shaklee bagi kalau beli 2 canister dapat diskaun 5%. Siapa nak bagi kan. Jimat betul kalau beli time promo nih. 1 canister tahan la sehingga 2 bulan bergantung kepada jumlah pengambilan harian kita. Kalau berminat nak dapatkan ESP pada harga super duper jimat boleh hubungi Cie ye. Yang paling best kalau beli 6 canister dapat percuma 1 canister dan layak mendapat PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP. Memang berbaloi sangat.



Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: SYAFIYAHVITASHOPPE
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment