0
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Tak lama lagi bulan Ramadhan bakal menjelma. Ramai la yang duk risau berat anak naik. Mana tak nya kat bazar Ramadhan banyak sangat juadah yang dijual. Kadang-kadang hanya ada ketika bulan puasa je so rugi lah kalau tak beli kan. Lagi pun semasa ke bazar perut tengah lapar semua pun nampak sedap dan beli ikut nafsu. Bila berbuka terpaksa makan semua takkan nak buang membazir pulak kan.

Bakar Lemak Dengan Mudah Ketika Ramadhan




Masa ni lah pentingnya untuk membakar lemak dengan mudah tanpa perlu rasa bersalah kalau nak makan banyak kan. Pengambilan Lecithin Shaklee sangat membantu untuk proses membakar lemak. Ini kerana lecithin berfungsi memecahkan lemak di dalam badan supaya lebih mudah dikeluarkan. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang lebih seimbang.

So sebenarnya mudah je untuk membakar lemak ketika bulan puasa. Walaupun bulan puasa merupakan bulan yang paling banyak makanan pelbagai jenis dijual tetapi kita masih boleh makan tanpa rasa ragu dan serba salah. Yang penting kita telah sediakan perisai.

Kalau anda berminat nak mencuba boleh whatsapp 012.975.5310. Hubungi saya untuk keterangan lanjut ye. Jangan risau Shaklee bukan ubat tapi suplemen sahaja.



Post a Comment Blogger

 
Top