Shaklee Business Leaders National Conference 2018 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 11 February 2018

Shaklee Business Leaders National Conference 2018

Shaklee Business Leaders National Conference 2018

Sunway Pyramid Convention Centre


3 Februari baru-baru Cie hadiri event anjuran Shaklee khas untuk leader yang effective 3 bulan dan ke atas sepanjang cycle 2017-2018. Alhamdulillah Cie salah seorang leader yang berpeluang menghadiri event anjuran Shaklee ini iaitu Shaklee Business Leaders National Conference.

Kali pertama Cie join event ni dan Cie memang tersangat excited. Dapat jumpa team lain. Semua hebat-hebat mereka ni. Kita pun sedut la juga aura hebat mereka tu. Hihihi.

Majlis bermula jam 10 pagi dan berakhir jam 5 petang. Banyak info-info baru yang disampaikan oleh pihak Shaklee kepada kami. Tentang produk baru, rewards dan banyak lagi.

Untuk cycle baru memang sangat wow reward yang disediakan. Terbeliak biji mata semua tengok cash money yang Shaklee offer. Untuk trip pulak akan pergi ke San Francisco, Las Vegas, Phuket bagi yang layak. Semoga dipermudahkan Cie dan team fight untuk trip.

Yang paling ramai teruja sebab Shaklee buat promo istimewa untuk kami yang hadir ni. Nak tau tak apa promo istimewa tu? Setiap dari kami layak untuk beli 1 set Youth dengan harga promosi. Siap dapat free gift tau. Bestnya tapi masa tu takde rezeki Cie nak beli. Next entry nanti Cie kongsikan macam mana Cie berjaya jugak beli 1 set. Hihihi.

youth shaklee skin care
1 set Youth

free item dari Shaklee


Cie kongsikan gambar kat BLNC yang lepas ye selamat menengok. Hihihi

































Banyak lagi gambar sebenarnya. Hihihi. Cukup la untuk kenangan. Semoga tahun depan team Cie SR Millionaire ramai yang layak join.

No comments:

Post a Comment