Chewable-C Plus Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 11 August 2018

Chewable-C Plus Shaklee

CHEWABLE-C PLUS SHAKLEE SUDAH KEMBALI

Setahun ianya menghilang dan kini pada 10 Ogos 2018 ianya mula dijual kepada pengguna yang rindukan khasiat Chewable-C Plus Shaklee ni. 

Khasiatnya masih sama cuma ada perubahan sedikit dari segi nama. Kalau dulu namanya Chewable-Vita C Plus. Sekarang dah bertukar nama kepada Chewable-C Plus Shaklee. Jumlah tablet masih sama 90 tablets dan harga pasaran RM51.25.

Chewable-C Plus Shaklee


Vitamin C sangat memainkan peranan yang penting didalam menyokong kesihatan menyeluruh termasuk untuk kesihatan gigi, gusi dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh badan kita. Chewable-C Plus sesuai untuk individu yang mengalami kesukaran untuk menelan tablet atau tidak makan makanan yang mengandungi Vitamin C secukupnya.



Chewable-C Plus Shaklee



 Secara semula jadinya, Vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Badan kita juga tidak boleh menghasilkan Vitamin C secara semulajadi. Makanan yang mengandungi Vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. Bioflavonoid sangat diperlukan untuk penyerapan Vitamin C dan kedua-duanya mempunyai fungsi yang sama iaitu untuk mengekalkan kesihatan.

Cie sarankan untuk korang pilih suplemen Vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi. Dah tentu lah Chewable-C Plus Shaklee.

KENAPA ANDA PERLU AMBIL CHEWABLE-C PLUS SHAKLEE

  • Chewable-C Plus berfungsi untuk menguatkan imunisasi.
  • Tubuh badan kita boleh melakukan perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan Vitamin C.
  • Ianya juga membantu mengekalkan pertahanan semula jadi tubuh badan.
  • Membantu kita menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat.
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.
Chewable-C Plus Shaklee


* Produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen.

No comments:

Post a Comment