Shaklee Research Team - BLOG ROZIAH @ CIE

Sunday 17 March 2019

Shaklee Research Team

SHAKLEE RESEARCH TEAM

Shaklee Research Team mempunyai banyak pengalaman, kemahiran dan pendidikan. Mereka ini bukan orang biasa-biasa malahan mereka merupakan pasukan yang sangat pakar. Para Saintis Shaklee juga sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semulajadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.

Pasukan Saintis Shaklee


Para Saintis Shaklee sentiasa memikul tanggungjawab dan dedikasi untuk melaksanakan legasi dan warisan inovasi Dr. Shaklee bagi membantu orang ramai menjalani kehidupan yang lebih baik, mereka sentiasa mencari peluang dari sains dan alam semulajadi untuk mendapatkan penyelesaian baharu demi kehidupan yang lebih baik.

Dr. Forrest C. Shaklee Innovation Center memiliki peralatan saintifik yang moden dan termaju untuk memastikan semua produk Shaklee memenuhi dan melangkaui standard tertinggi industri untuk ketulenan dan keselamatan produk.

Semua produk dalam portfolio Shaklee akan dibangunkan dan diuji menggunakan fungsi R&D termasuk penyelidikan makanan dan nutrisi, pembangunan bahan dan ramuan, pembangunan produk/proses, jaminan kualiti dan kawalan kualiti. Dengan adanya kemudahan ini, Shaklee kini mempunyai lebih daripada 60 ahli sains yang berpusat di Perbandaran Pleasanton.

Jom kita berkenalan dengan barisan Para Saintis Shaklee












Ni baru sebahagian saja. Ada ramai lagi sebenarnya. Memang Shaklee sangat menjaga kualiti produk yang dikeluarkan. Shaklee akan membuat kajian terlebih dahulu sebelum memasarkan semua produk mereka. Para Saintis sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semulajadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.

TERBUKTI

#1 LEBIH 100 PEMBENTANGAN DAN KERTAS SAINTIFIK DITERBITKAN

Produk Shaklee disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, yang membuktikan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda. Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras, yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tiada suplemen sama sekali.

#2 TELOMERE

Kajian Telomere menunjukkan bahawa pengguna Shaklee yang mengambil suplemen selama 5 tahun mempunyai telomere lebih lama berbanding pengguna sihat tanpa-suplemen.

#3 PATEN SHAKLEE

Produk Shaklee mempunyai lebih daripada 70 paten dan sedang-dipaten.

#4 SISTEM PERLEPASAN BERPATEN

Sistem pelepasan berpaten Shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh, menyediakan nutrien yang betuk, di lokasi yang betul dan pada masa yang tepat.


Untuk maklumat lanjut boleh layari HEALTH RESOURCE