Promo Ramadhan Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 13 April 2019

Promo Ramadhan Shaklee

Promo Ramadhan | Shaklee

Promo Ramadhan Shaklee

Tak lama lagi nak masuk bulan Ramadhan dah maka Shaklee memperkenalkan promosi sempena bulan Ramadhan ni istimewa untuk semua pelanggan. Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan promosi ini yang hanya boleh didapati pada 15 April hingga 30 April 2019 sahaja. Jadi memang kena dapatkan dengan segera.

Beli Twin Pack Diskaun 10%


Promosi Ramadhan Shaklee ini mengandungi beberapa set seperti berikut:


  1. Meal Shakes Twin Pack (RP: RM216.00)
  2. Cinch Shake Mix - Chocolate Twin Pack (RP: RM326.25)
  3. Cinch Shake Mix - Cafe Latte Twin Pack (RP: RM326.25)
  4. Cinch Shake Mix - Chocolate dan Cafe Latte Twin Pack (RP: RM326.25)
Dengan pembelian 2 set Twin Pack di atas maka anda layak mendapatkan secara PERCUMA Shaklee For Life Eco Bag (sementara stok masih ada).

Meal Shakes 

Sangat sesuai untuk anak-anak yang baru mula nak belajar berpuasa. Meal Shakes dapat memberi rasa kenyang berpanjangan kepada anak-anak yang berpuasa. Meal Shakes juga merupakan minuman yang sedap, berkrim serta merupakan sumber yang kaya dengan kalsium, serat makanan dan protein. Ianya sangat mudah disediakan. Hanya shake sahaja dan boleh terus diberi kepada anak-anak ketika sahur.

Cinch Shake Mix

Merupakan pengganti makanan berkhasiat yang mengandungi leucine untuk mengekalkan otot tanpa lemak bagi mencapai berat badan yang lebih sihat. Memang sangat sesuai diambil ketika bulan Ramadhan kerana dapat membantu mengurangkan berat badan dengan mudah. Ianya sangat mengenyangkan dan memberi tenaga sepanjang hari berpuasa. Sangat mudah disediakan. Shake sahaja dan boleh terus diminum ketika sahur. Kalau terlewat bangun sahur pun masih sempat nak shake tak sampai 1 minit sudah boleh diminum.


Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan promosi ini sementara stok masih ada.

WHATSAPP 
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310

ATAU

KLIK LINK DIBAWAH INI UNTUK PESANAN TERUS KE WHATSAPP KAMI

↓↓↓↓↓↓





JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI SHAKLEE ANDA BOLEH KLIK LINK DIBAWAH INI

↓↓↓↓↓↓