Set Kurus Shaklee - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Tuesday 14 February 2023

Set Kurus Shaklee

 SET HELLO NEW YOU | VIVIX SHAKLEE

Set Kurus Shaklee


Sejak Shaklee perkenalkan SET KURUS SHAKLEE iaitu SET HELLO NEW YOU Cie la terpaling happy sebab Cie memang makan kesemua yang terdapat dalam set tersebut.

Dengan pengambilan Set Kurus Shaklee ni ianya sangat membantu Cie dapat alami Pengalaman Diet Intermitten Fasting yang sangat best dan Cie berjaya turunkan 9kg.

Bila kita tau teknik diet yang betul, proses untuk turunkan berat itu lebih mudah dan berkesan. Ramai yang gagal di pertengahan jalan sebab tidak tau teknik yang berkesan dan betul.

Entry kali ini Cie nak kongsikan tentang pengambilan Set Kurus Shaklee dapat membantu proses untuk menurunkan berat badan selain dari kita menjaga pemakanan dan senaman.

Dalam Set Kurus Shaklee yang diperkenalkan oleh Shaklee sebagai Set Hello New You ianya lengkap mengandungi nutrisi yang dapat menyokong proses untuk menurunkan berat badan.


SET KURUS SHAKLEE


CINCH SHAKE CHOCOLATE

Set Kurus Shaklee

Cinch Shake Chocolate ni memang wajib ada dalam Set Kurus Shaklee ianya merupakan sumber protein yang lengkap, berkhasiat, mengenyangkan bila diminum serta boleh dijadikan sebagai meal replacement.

Ia membekalkan nutrien yang badan kita perlukan seumpama 1 hidangan lengkap. Kaya dengan protein dan kalsium. Mengandungi serat yang tinggi, iaitu 6 gram setiap sajian. Makanan tanpa kolesterol.

Cie minum Cinch Shake ni ketika berbuka Intermitten Fasting waktu lunch. Buat ice blended atau boleh shake saja. Cie suka blend dengan ais memang best. Ibarat seperti kita minum ice blended chocolate.

HARGA 1 TONG CINCH SHAKE  765gm RM190  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega guard shaklee


Omega Guard Shaklee ni juga boleh membantu proses menurunkan berat badan dan ianya ada dalam Set Kurus Shaklee. Omega Guard dapat bantu kita capai tahap lemak badan yang sihat dengan:

  • Meningkatkan kadar metabolik - kadar kalori yang badan kita bakar setiap hari.
  • Meningkatkan kadar pembakaran lemak.
  • Meningkatkan peredaran darah ke otot-otot badan semasa bersenam dan menambahkan keupayaan tubuh untuk membakar lemak.
  • Mengawal paras lemak yang sihat, yang terkumpul dari pemakanan harian
Omega mengandungi 2 hormon utama iaitu ghrelin dan leptin. Ianya berperanan mengawal rasa lapar dan kenyang. Gabungan diet seimbang dari Omega dapat memberi manfaat untuk mengatur 2 hormon ini dan meningkatkan rasa kenyang dalam tempoh yang lebih lama.

HARGA 1 BOTOL OMEGA GUARD 90CAPSULES RM142.50  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

LECITHIN

Lecithin shaklee



Lecithin adalah bahan berlemak yang penting dalam sel-sel badan dan boleh didapati dalam makanan seperti kuning telur, kacang soya dan organ haiwan.

Lecithin mengandungi kolin (cholin) nutrien penting untuk mengawal atur fungsi utama badan bagi mengekalkan kesihatan baik. Ianya juga membantu mempercepatkan proses pemecahan lemak dan meningkatkan metabolisme.

HARGA 1 BOTOL LECITHIN 180 SOFTGELS RM66.25  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

HERBLAX

Herb lax shaklee


Herb-Lax pun penting dalam Set Kurus Shaklee. Ianya membantu untuk detoks usus kita, buang segala toksin yang ada dalam badan kita.

Setiap sel, tisu dan organ didalam tubuh kita amat bergantung kepada sistem penghadaman yang sihat dan penyerapan zat untuk kesihatan pencernaan.

Diet yang kaya serat, air yang mencukupi dan senaman yang lengkap dapat membantu proses pembuangan air besar yang teratur.

Herb-Lax membantu mengalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi badan.

HARGA 1 BOTOL HERB-LAX 120 TABLETS RM63.75  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)


VIVIX

Vivix shaklee

Betul ke minum Vivix boleh turunkan berat badan? 

Ye betul Vivix boleh kurangkan adipocyte dalam badan kita (sel lemak). Polifenol merupakan antara komponen utama di dalam Vivix yang dapat memberi kesan dalam pengurangan lemak badan.

Polifenol membantu dalam mengurangkan pengumpulan dan menjadi penghalang kepada sintesis lemak, seterusnya meningkatkan pengoksidaan asid lemak kerana polifenol membantu pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan. 

Sebab itulah ia dapat membantu dalam pembakaran lemak. Polifenol akan memberi rasa kenyang yang sekaligus dapat mengurangkan keghairahan kita untuk makan. Maknanya takdelah kita terasa nak makan macam-macam.

HARGA 1 BOTOL VIVIX 150ML RM399  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

Cie nak share juga antara testimoni Set Kurus Shaklee ni. Ramai dah dapat kesannya. Cuma nak ingatkan hasil atau kesan bagi setiap invidu adalah berbeza.

Set Kurus Shaklee


Set Kurus Shaklee


Set Kurus Shaklee


Set Kurus Shaklee



Boleh juga tengok sini koleksi lain TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE


Boleh baca sini juga info lain tentang SET KURUS SHAKLEE



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH














No comments:

Post a Comment