Promosi Shaklee Mac 2023 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Thursday 2 March 2023

Promosi Shaklee Mac 2023

 PROMOSI SHAKLEE MAC 2023

Setiap bulan Shaklee sentiasa menyediakan promosi-promosi yang tersangat menjimatkan untuk semua pengguna sama ada ahli Shaklee atau bukan ahli. Untuk Promosi Shaklee Mac 2023 Shaklee juga masih mengekalkan promosi lama dan ada banyak juga promosi-promosi baru.


Promosi Shaklee Mac 2023


SET PUASA 1-2-3

Promosi Shaklee Mac 2023


Setiap kali bulan Ramadhan Shaklee memang tak pernah ketinggalan menyediakan Promosi Set Puasa bagi membantu kita kekal bertenaga, kekal hidrate sepanjang hari dan dapat menunaikan ibadah puasa dengan kesihatan yang baik. Untuk Promosi Shaklee Mac 2023, Shaklee menyediakan Puasa 1-2-3 Set yang mengandungi:


PROMOSI CINCH SHAKE TWIN PACK

Promosi Shaklee Mac 2023


Promosi Shaklee Mac 2023 memang tersangat best sebab adanya PROMOSI CINCH SHAKE TWIN PACK ni yang sangat berbaloi untuk kita dapatkan. Untuk sesiapa yang terseksa menahan diri daripada minum air yang best ketika berdiet kini korang tak perlu risau nak berdiet sebab Cinch Shake ni lulus diet ye. Ianya boleh dijadikan sebagai meal replacement.

Macam Cie amalkan minum Cinch Shake ni sepanjang buat Intermitten Fasting memang sangat membantu journey Cie untuk turunkan berat badan. Bila minum Cinch Shake ni kita akan rasa kenyang je. Dah la best ada 3 flavour yang korang boleh campur untuk Promosi Shaklee Mac 2023 ni dan korang akan dapat PERCUMA LIFE IS GOOD MINI TOTE BAG.

  1. 2 x Cinch Chocolate
  2. 2 x Cinch Vanilla
  3. 2 x Cinch Cafe Latte
  4. 1 x Cinch Chocolate + 1 x Cinch Vanilla
  5. 1 x Cinch Chocolate + 1 x Cinch Cafe Latte
  6. 1 x Cinch Vanilla + 1 x Cinch Cafe Latte
HARGA PASARAN: RM250  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

PROMOSI SET DETOKS SHAKLEE

Promosi Shaklee Mac 2023


Promosi Shaklee Mac 2023 yang ni pun memang tersangat best. Sangat sesuai untuk korang turunkan berat badan sebelum puasa dan semasa puasa. Hasilnya nanti menjelang raya korang akan dapat berat yang ideal.

Ada 4 set untuk promosi ini dan korang akan menerima NON WOVEN BAG LOVELY GARDEN secara PERCUMA sahaja.

TWIN PACK LECITHIN RM100
TWIN PACK ALFALFA (S) RM100
TWIN PACK DTX RM235
TWIN PACK ZINC PLUS RM87.50


PROMOSI SET HELLO NEW YOU

Promosi Shaklee Mac 2023



Promo Set Kurus ni pun dah beberapa bulan Shaklee buat dan memang sangat membantu journey Cie nak turunkan berat badan. Lengkap dalam 1 set dengan pelbagai fungsi yang berbeza bagi setiap item. Dalam set ini terdapat 1x Cinch Chocolate, 1x Omega Guard, 1x Lecithin dan 1x Herblax.

Untuk pembelian 1 set ni korang akan dapat PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA 1x CINCH CHOCOLATE, PERCUMA BODY COMPOSITION HEALTH CHECK AT SHAKLEESHOP, PERCUMA SHAKLEE GREEN SHAKER 500ML.

Banyak betul Shaklee bagi PERCUMA dengan harga hanya RM353 sahaja uols untuk kesemua item tu. Ya ampun untungnya untuk korang yang nak turunkan berat badan. Plus korang akan dapat PERCUMA KONSULTASI jugak dari Cie.Cie bantu guide korang cara makan untuk turunkan berat badan.

HARGA PASARAN: RM353  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)

PROMOSI HEALTHY SET

Promosi Shaklee Mac 2023



Promo Set Shaklee ni pun best korang akan dapat PERCUMA KEAHLIAN, PENGHANTARAN, PERCUMA SHAKLEE GREEN SHAKER 500ML. Ada 3 set yang Shaklee offer iaitu:

SHAKLEE DAILY HEALTH SET

Untuk set ni ada 3 item iaitu 1x ESP, 1x Omega Guard, 1x Vitamin C. Set ni sesuai untuk korang yang nak turunkan berat badan, untuk kuatkan sistem imun, untuk kesihatan, untuk yang ada masalah darah tinggi atau kencing manis, untuk yang ada masalah kolesterol, untuk ibu mengandung, ibu menyusu, ibu berpantang dan banyak lagi la. Harga 1 set: RM345.

SHAKLEE PRENATAL SET


Set ini mengandungi 1x Vitalea, 1x ESP, 1x B-Complex. Sesuai untuk kesihatan, untuk ibu mengandung, ibu menyusu, ibu berpantang, mereka yang ada masalah darah tinggi atau kencing manis, untuk mereka yang ada masalah HB low, masalah tekanan darah rendah dan banyak lagi kelebihan set ni bukan untuk ibu mengandung saja. Harga 1 set: RM273.

SHAKLEE POSTNATAL SET

Set yang diberi nama Postnatal Set ni bukan untuk ibu berpantang je tapi banyak lagi kelebihan set ini yang terdiri daripada 1x Alfalfa, 1x ESP, 1x OsteNutrix. Set ini amat sesuai untuk mereka yang nak jaga kesihatan, untuk masalah tulang patah, untuk masalah sakit sendi, ibu menyusu dan banyak lagi la. Harga 1 set: RM245.

PROMOSI GET CLEAN SET

Promosi Shaklee Mac 2023

Shaklee bukan ada promo produk nutrition je tau tapi Shaklee ada jugak promo homecare yang sememangnya sangat selamat digunakan seisi keluarga. Untuk promo ni korang akan dapat PERCUMA GET CLEAN MINI TRIO PACK yang mudah dibawa ke mana-mana dalam travel pack yang comel je. Ada 2 promo homecare iaitu:

GET CLEAN KITCHEN SET

Dengan pembelian 2x Basic H Organic Super Cleaning Concentrate dan 1x Dish Wash Liquid Concentrate hanya RM150 sahaja.

GET CLEAN HOME SET

Dengan pembelian 2x Basic H Organic Super Cleaning Concentrate dan 1x Soft Fabric Concentrate hanya RM141.25 sahaja.


PROMOSI VITA-LEA TWIN PACK

Promosi Shaklee Mac 2023


Promosi Shaklee Mac 2023 kali ni Shaklee mengeluarkan Promosi Vita-Lea Twin Pack yang jarang-jarang ada. Vita-Lea ni antara produk Shaklee kegemaran Cie. Masalah HB low sewaktu mengandung selesai selepas secara konsisten makan Vita-Lea ni. Bulan ni Shaklee bagi promosi khas untuk anda dapatkan dengan harga jimat.

HARGA PASARAN: RM147.50  (JOIN SHAKLEE UNTUK PENJIMATAN)


PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH

No comments:

Post a Comment