Promosi Shaklee April 2023 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 2 April 2023

Promosi Shaklee April 2023

 PROMOSI SHAKLEE | APRIL 2023

Seperti biasa setiap bulan Shaklee akan mengeluarkan pelbagai jenis promosi. Tidak ketinggalan juga untuk Promosi Shaklee April 2023 terlalu banyak Shaklee sediakan promosi yang sangat menjimatkan poket kita. Siap ada pakej kesihatan Set Rahmah lagi nak support saranan kerajaan baharu.


Promosi Shaklee April 2023


Jom kita tengok satu persatu Promosi Shaklee April 2023. Harga yang dipaparkan adalah dalam Retail Price. So kalau inginkan penjimatan boleh join keahlian bernilai RM35 dan ada juga Promosi Shaklee April 2023 kali ini Shaklee offer PERCUMA KEAHLIAN.

PROMOSI HEALTH FOR ALL WITH SHAKLEE NUTRITION


Promosi Shaklee April 2023

PROMOSI SHAKLEE TWIN PACK FREE NON WOVEN BAG - LOVELY GARDEN

Terdapat 4 pilihan produk Shaklee untuk Promosi Twin Pack kali ini. Shaklee berikan juga PERCUMA SHAKLEE NON WOVEN BAG dengan setiap pembelian Twin Pack. Jika beli keempat-empat Twin Pack maka anda akan dapat 4 non woven bag. Best kan?

Nak order terus klik pada nama promosi di bawah:






PROMOSI CANTIK MENAWAN DI HARI RAYA

Promosi Shaklee April 2023


PROMOSI YOUTH SKINCARE FREE FACIAL BRUSH

Promosi Youth Skincare ni pun tersangat best dan menjimatkan. Shaklee bagi FREE produk yang premium ye. Siap dapat FREE FACIAL BRUSH lagi hah punya la Shaklee nak bagi kita cantik menawan di hari raya. Memang kena grab la.

Nak order terus klik pada nama promosi di bawah:





PROMOSI LIVE GREEN LIVE CLEAN

Promosi Shaklee April 2023

PROMOSI BELI 3 BOTOL BASIC H PERCUMA 1 BOTOL

Promosi Basic H ni jarang Shaklee buat. Sekali buat Shaklee terus bagi PERCUMA 1 BOTOL. Pencuci serbaguna yang boleh digunakan seisi rumah dari ruang tamu sehingga la ke ruang dapur. Untuk mencuci sayuran pun boleh. Kalau sayur dah kecut dan layu, rendam seketika dengan beberapa titis InsyaAllah sayur akan segar kembali. Jangan risau Basic H selamat digunakan untuk pelbagai kegunaan. Tiada bahan kimia merbahaya.

Nak order terus klik pada nama promosi di bawah:


PROMOSI HEALTHY RAHMAH SET

Promosi Shaklee April 2023

Shaklee juga menyokong saranan kerajaan dengan menyediakan PROMOSI SET RAHMAH yang menjimatkan. Promosi ini memberi peluang kepada anda yang belum pernah mencuba Shaklee untuk mencuba buat pertama kali dengan promosi jimat ini atau mungkin sebelum ini anda belum pernah menjadi ahli. Inilah peluang anda untuk sertai keahlian Shaklee secara PERCUMA sahaja.

PROMOSI SET KESIHATAN RAHMAH A PERCUMA KEAHLIAN

Set Kesihatan Rahmah A ini mengandungi 1 tong ESP dan 1 botol Vitamin C hanya RM99 sahaja. Anda juga akan diberikan keahlian secara PERCUMA sahaja bernilai RM35.

PROMOSI SET KESIHATAN RAHMAH B PERCUMA KEAHLAN DAN PENGHANTARAN

Set Kesihatan Rahmah B mengandungi 2 tong ESP dan 2 botol Vitamin C hanya RM188 sahaja. Anda juga akan diberikan keahlian dan penghantaran secara PERUMA sahaja.

Nak order terus klik pada nama promosi di bawah:




PROMOSI CLEAN AND CARE HAIR SET

Promosi Shaklee April 2023

Promosi hair set ni pun Shaklee jarang buat tapi kalau dah buat memang sangat berbaloi untuk kita grab sebab tersangat la menjimatkan. Set rambut Shaklee adalah bebas bahan kimia dah selamat untuk kegunaan kita seharian. Tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya. Set ini mengandungi 2 botol Revitalizing Shampoo dan 1 botol Replenishing Conditioner.

Nak order terus klik pada nama promosi di bawah:





JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH


No comments:

Post a Comment