Promo Shaklee Mac 2021 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 6 March 2021

Promo Shaklee Mac 2021

 PROMO ESP  SHAKLEE MAC 2021

PROMO ESP  SHAKLEE MAC 2021

Bulan Mac 2021 Promo Shaklee memang sangat best dan berbaloi kalau grab. Banyak boleh dapat secara PERCUMA je dengan belian 4 tong ESP bulan ni.

  • PERCUMA SHAKER EXCLUSIVE SHAKLEE
  • PERCUMA PENGHANTARAN (RM10)
  • PERCUMA KEAHLIAN (RM35)
HARGA PROMOSI: KLIK SINI

Banyak korang akan dapat secara PERCUMA sahaja. Yang best korang dapat PERCUMA KEAHLIAN tu bermaksud korang dapat beli dengan harga ahli dan dapat kumpul point juga. So tak perlu la survey harga kat semua pengedar lain untuk dapatkan harga ahli. Korang sendiri boleh beli dengan harga ahli.

Bukan tu je tau. Kalau korang nak mulakan bisnes pun Cie boleh guide korang tau. Boleh join my best group yang sediakan semuanya untuk korang. Ada group untuk bisnes, ada group untuk bahan marketing, ada group kelas marketing, ada group tentang produk dan banyak lagi. Korang boleh masuk group secara PERCUMA sahaja. Best sangat tau.

BACA TENTANG ESP DISINI: KLIK SINI


KELEBIHAN ESP SHAKLEE YANG KORANG KENA TAU

Banyak sangat KELEBIHAN ESP SHAKLEE ni yang menyebabkan Cie jatuh cinta tanpa sengaja. Hihihi. Dulu taknak minum ESP sebab Cie tak minum soya. Cie sangkakan sama je rasa soya yang meloyakan tu rupanya tidak sama sekali. Bila dah minum takde rasa soya pun. Memang boleh je minum.

ESP menyediakan 14 gram protein soya BUKAN-GMO (NON-GMO) berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis proetein termasuk 9 asid amino penting. Berbanding protein dari sumber daging, telur dan tenusu. ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

BACA  6 KELEBIHAN ESP DISINI: KLIK SINI
BACA 10 KELEBIHAN ESP DISINI: KLIK SINI

TESTIMONI ESP SHAKLEE

Memang ramai sangat dapat kesan yang positif selepas minum ESP ni. Cie sendiri waktu pantangkan kedua-dua anak memang minum ESP masa pantang. Susu badan meriah sangat sampai tahap kerap kena pam. Pantang 44 hari pun boleh kumpul EBM penuh 1 freezer. Bukan tu je tau. Kulit makin cerah, berat badan turun, parut jerawat cepat pudar dan banyak lagi.

Cuma Cie nak ingatkan KESAN DAN HASIL BAGI SESEORANG INDIVIDU ADALAH BERBEZA

TENGOK TESTIMONI ESP DISINI: KLIK SINI

So kepada korang yang nak dapatkan PROMOSI SHAKLEE MAC 2021 iaitu PROMOSI ESP SHAKLEE boleh la hubungi Cie ye.




JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH










No comments:

Post a Comment